Mitt paket! =)

paket


Mitt paket från Ellos har kommit..
Som vanligt fick jag ingen sms-avi... Vet inte vad posten håller på me... men jag tror att jag har beställt ett antal ggr av H&M, Haléns, Ellos m.fl... När jag har beställt från H&M så har ja fått avisering via sms, men endast en gång när jag beställt från dom andra... och då hade jag redan hämtat d, eftersom ja alltid följer paketen via kollinumret på postens hemsida! När d kommer från H&M så brukar dom ofta sända d som skrymmande och då kan d komma hur som helst och har inget kollinummer, men hittills har jag alltid fått sms-avisering därifrån i alla fall! Men a ja.. =) Nu hämtade jag paketet från Ellos, i torsdags, eftersom ja hade sett på postens sida att d hade kommit fram. =)

Allting passade sååå bra.. Den randiga bikinin visste jag att den skulle sitta bra eftersom jag redan köpt en likadan fast gröna ränder och den andra bikini-överdelen till den turkosa bikinin får jag inte förrän i början av juni typ stod d... men allt det andra... jag vet att d var värt att slänga iväg dom pengarna jag slösade lite bara för att bli sååå nöjjd som ja blev... Cibba tyckte oxå om d =)

Ofta e d ju vikitigt va cibba tycker, tycker jag i alla fall, visst, om jag blir jättekär i en tröja och sen så tycker han inte alls om den så kanske jag köper den i alla fall, jag e ju inte ALLTID me honom! Men jag rådfrågar honom i d flesta fall och tycker han om d jag vill ha så köper jag d.. han har bra smak när d gäller sånt! =)

Outfit









<-- Där e den nya tröjan som paketet innehöll.. eller.. tröja och tröja.. topp mera! =)











Sen tänkte jag att jag skulle visa lite andra av mina outfits.. eftersom jag inte skriver så ofta, men tar kort då och då på hur jag ser ut om dagarna, i veckorna, så blir d några.. men som sagt.. här e några.. =)


Älskar som sagt min bolero.... den har jag på 2 utav korten.. =)
D stämmer verkligen att man ser tjockare ut i vitt.. =S
Shit va stor jag ser ut på d andra kortet från vänster =S

Sen så var d ju påsk som sagt.. och då var jag och cibba över till min mamma och pappa som jag skrev om tidigare lite fort... men jag måste bara visa lite saker...

På morgonen så gjorde jag påskfrukost till cibba och mig... hade köpt två äggkoppar och äggskedar..

Så här såg d ut! =)-->image51
I bakgrunden, lite där bakom äggkopparna, ligger mina jordgubbsörhängen som jag självfallet hade på mig under påsk! Köptes direkt när jag såg dom på Guldfynd tillsammans med d jordgubbshalsbandet som jag hade på mig

image52
<--Där e halsbandet från
I.Me.My
Outfit

Där e jag på påsken med d på mig-->




















Idag e d sol ute igen... hoppas vi kommer upp i högre temperaturer snart.. förra helgens ekordvärme har jag absolut inget emot.. jag fullkomligen älskade d! =) Känner mig så törstig på sol nu och me den värme oxå så klart =)... dax att vi får lite värme...

Vi ska nog till plantagen idag och kolla lite grejer till balkongen.. har inte riktigt hunnit få ordning på den ännu eftersom vi inte kan bestämma oss för möbler.. svårt d där.. just nu lutar d faktistk åt ett IKEA-bord, för d kunde man fälla ut på båda sidorna, vilket vi tyckte var praktiskt på en inte alltför stor balkong.. man har ju inte riktigt d största balkongerna på tvåor.. Sen självklart så e d ju planteringsdax oxå... måste bara hitta fina lådor och så... men indiska hade faktiskt rätt snygga! =) Får väl se va vi gör! =)

Sen hade jag en tanke om att åka ut till mormor&morfars grav och då även farfars så klart.. jag har ju faktiskt inte sett stenen ännu tröts att d e snart ett halvår sen som han jordfästes... kände att d e dax snart.. om vi inte gör d den här helgen så fyller ju mormor år snart, egentligen, så d kanske blir då istället! =) Vill åka snart! Saknar dom såå mycket...

D var nog allt för mig för den här gången.. =P nu väntar jag bara på att cibba ska komma hem från jobbet.. han gick ju upp fyra imorse stackarn.. började fem.. men han får sova imorgon om han vill! =)

Tjing så länge!!! =)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0