Back to reality!

Nu e allt som vanligt igen. Visserligen hade vi bara två veckors semester, alldeles för kort tid för att hinna vila upp sig, men vi hann ju åka utomlands och känna att man bara är. Slösa lite av alla pengar som man tjänat under året då man knappt haft nåt liv som d känts under tiden.
Korfu var en jättefin ö. Grön och mycket getingar tack vare d.. jag som har en sån fin fobi för getingar, fast dom kändes inte lika aggressiva som i Sverige som tur va. Annars hade jag nog inte klarat d... Den här sommaren har dock inte varit så mycket getingar, som d brukar, p.g.a. vädret.
Vi bodde på ett väldigt fint hotell i alla fall.. nära till strand, men hjälp vilken backe d var upp... fast d kompenserades me den havsutsikt som vi hade! =) Såååå fint! Visar istället så ni vet.. =)
<--Och d var lika mycket till runt hörnan till hotellet! =)

Kreta e nåt jag verkligen kommer åka tillbax till eftersom vi inte hann se allt där... bl.a hann vi inte me ravinen, men även så e d en välditg fin ö. Rhodos tyckte jag nog bäst om så den kommer vi nog återvända till... jag ångrar inte att vi åkte till Korfu.. absolut inte... men som sagt.. kommer nog inte åka tillbax.. fast jag rekommenderar att åka dit nån gång. Väldigt avkopplande ö =) Kan vara skönt om man har haft ett tufft år och bara letar avkoppling! =)

Lite bilder från en underbar semester... =)

Sen när man kom hem va d ju tvättstugan sm gällde direkt... massa tvätt att tvätta så klart... skönt att få i ordning allt.. skönt att man har tvättmaskin hemma, men när d blir för mycket som efter en semester så e d bra att kunna använda alla maskiner man kan så man kan torka och grejer oxå. 4 maskiner bev d ju ändå.. och jag som inte trodde att vi hade så mycket kläder me oss ner... men d var ju lakan och handdukar oxå. Dock inte lakan nerifrån utan från vår egen säng. Skönt att komma tillbax till den ändå... d enda nästan som man längtar efter när man sover i sånna håååårda hotellsängar. Annars hyrde vi en bil och åkte runt me i fyra dagar, va bl.a i aqualand. Skitkul, men j****r va läskiga en del ruschbanor va.. =) Cibba lurade i ig att åka en jättelång och snabb..
BILEN:

Jättegullig bil... hahaha... Mr.Bean släng dig i väggen.. Daihatsu heter märket! Men den var billig och tog oss runt dit vi ville så... mer än så behöver man inte me en hyrbil. =)

Annars har man jobbat som vanligt.. tråkigt att vara tillbax, men jag harju en vintersemster att se fram emot.. Filippinerna! Ska bli kul, men jag e såååå nervös redan nu... flyga e inte min favvogrej.. men men... d får ordna sig på nåt sätt.. =) Vill ju åka dit! =)
Har lite mycket på jobbet nu då Ica tar över all distribution av drycker så leverantörerna kommer inte att ringa och leverera som jag e van vid, vilket kommer bli en stor omställning och jag har hållt på i två veckor innan jag gick på semester och la in i datan, bytte etiketter för att få fram nya nummer och höll på.. och nu så har jag gjort klart d sista.. låter inte så mycket... men me tanke på hur många artiklar d finns så e d vääääldigt mycket... jobbigt..

NINA... 7 DAGAR KVAR!!!!! *hehe* Tänkte bara säga d.. =) Som om du inte visste lixom.. HAHAHA!!!
Fattar fortfarande inte hur man kan gnälla på DIN nedräkning i DIN blogg... helt oförståligt...

Fixade naglarna i torsdags.. dom hade vuxit väldigt mycket så d var rätt skönt att få ner dom en bra bit.. nu e dom oki igen! =)

En outfitbild.. gillar klänningen jättemycket.. =)


Skulle egentligen till lillebror och hjälpa honom i hans gamla lgh.. städa och så... men Bonnie har opererat ögonen så hon orkade inte.. förstår d.. hon kommer slippa glasögonen nu... hoppas vi på.. himla lyx.. =) Kommer nog att gå bra.. Så nu ska jag bara till ÖB och handla billigt toapapper (Lambi) och sköljmedel till lillebror och mamma&pappa.. =) så får dom komma och hämta d när dom kan.. =)
Duschen som gäller nu och sen sticka.. måste tanka oxå..

Tjing så länge!!! =)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0