Ny byrå.. =)

Ledg idag.. skönt... jag behövde d... *hahaha* För jag har ju inte haft semester i två veckor.. =P Nä... men man uppskattar ledighet väldigt mycket när man har ett jobb och tvärtom när man inte har d..
Har i alla fall NÅGRA bilder från Rom nu..

*Från Vatikanen       *Hotelrummet *Inne på Colosseum *Utanför Vatikanen

Fler bilder kommer säkert senare eller nån dag i alla fall... jag tycker den från hotellrummet faktiskt blev bra på mig.. =) Har faktiskt mammas pumps på mig... upptänkte att hon hade ett antal i hennes garderob, sen löd konversationen ungefär så här: "Mamma, använder du dina pumps som står i din garderob" "Nja, inte så ofta" "Bra... då tar jag dom" =) Svårare än så var d inte... gillar pumps.. snyggt och elegant på nåt sätt, men ändå en vardaglig sko om dom inte e föör höga klackar på, vilket var fallet på ett av dom... Två par var svarta, ett par röda, ett par blåa och sen var d några fler... men d e dom som jag tror att jag kommer att använda.. åtminstonde mest.. =)

En av mina bästa vänner ska gifta sig i sommar... E så glad för hennes skull.. hon e visserligen 9 år äldre än mig, men nog den som aldrig svikit mig NÅN GÅNG!!! Fia... du e bäst!! =) I juni ska hon gifta sig... ska hjälpa henne me alla förberedelser och så!  Ska bli sååå kul, men jag måste verkligen hitta bra kläder... inte min stora grej riktigt.. och sen present, jag vet inte alls va man köper till ett brudpar.. nån som har nåt tips?? =S  D har visserligen varit tal om att dom ska gifta sig sen jag lärde känna dom... vilket var 1997... *hehe* men nu ser d ut som om d verkligen händer.. dom har ju varit tillsammans sen 1990 eller 1989... vilket e 17 eller 18 år... ett bra tag me andra ord så d e verkligen dax.. dom har tre barn tillsammans.. =)

Borde börja fixa mnig.. ska dra till IKEA och köpa en byrå.. hör och häpna.. jag hittade en möbel på IKEA som jag kan tänka mig att ta in i mitt/vårt hus... inte riktigt min passion.. jag gillar verkligen inte IKEA-möbler, mest för att dom har en viss stil så d syns för mycket att d e från IKEA, men oxå mycket för att d nästan alltid e nåt som saknas eller går sönder när man sätter ihop d... Fattar inte va dom har för kontroller... Ska i alla fall bli skönt att få nånting att ställa tv:n på som står ju på golvet i sovrummet just nu! Min lilla 14"... Den i vardagsrummet väntar  vi på tv-bänken till.. köpte ju en innan vi åkte till Rom så den borde ju vara färdig vilken dag som helst nu... imorgon men absolut senast nästa vecka...

Igår va d alla hjärtans dag... har ju sagt till cibba att vi behöver inte en dag för att visa varann hur mycket vi älskar varann och så så vi firar den inte på nåt storslaget sätt... men när jag kom hem fick jag ändå blommor av honom.. =) Han e så snäll min ängel! =) Inte bara pga blommorna då självklart.. =P

A ja... måste sticka... uppdaterar kanske senare eller nåt.. vi får väl se... =)

Tjing så länge!!! =)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0