Underbart! =)

ROM!!!

Då var resan beställd... Rom! Vi insåg att d e inte så stor idé att åka till Gran Canaria när man ändå inte kan bada i vattnet mer än om man tycker att 16-19 grader e skönt! Sä ska man ha solresa e d väl Thailand eller liknande som gäller och tyvärr e semestern för kort... Söndag till torsdag, lite fotboll, lite grejer att se på, men framför allt lite värme...eller, i alla fall vårvärme, man slipper j***a dunjackan! =)

Satt och tänkte på mormor och farfar som gått bort, saknar dom som f*n, men dom har d säkert bättre nu. Farfar har fått ganska mycket hyllningar efter d att han gick bort... en som jag verkligen fastnade för var  "Om det finns bollspel i form av bandy, pingis eller fotboll i himlen är jag säker på att Stickan har samlat ihop ett lag och spelar i himlaspelet"  Gråter när jag läser d... så fint skrivet! Farfar gick bort 060921 och mormor 040907... Gillar inte september me andra ord! =S

I går bara gick och gick och gick jag och Cibba... Vi håller på att leta efter en byrå till sovrummet, en tv-bänk och en lampa till vardagsrummet... att d ska vara såå svårt... men vi tror att vi hittade ganska mycket rätt igår när d gällde alla d tre  sakerna... så vi får väl se om vi köper d nu.. =)

Idag har vi lite saker vi vill göra.. bl.a åka skridskor i kungsan... d e alltid lika kul att göra.. tror jag måste köpa skridskor snart eftersom jag vill åka lite varsom helst..  e ju inte så stort i Kungsan... d e ju enda stället man kan låna på! Sen MÅSTE vi hitta doppresent till Cibbas "nya" lillkusin som döps på lördag! Sen träning... och en massa andra saker som vi har hittat på, men men... först ska dom i alla fall komma och fixa våran kran som e helt sne... den har varit så sen vi flytta hit i november, men nu ska dom göra nåt åt d som först... inget vi behöver betala som tur e! Dom ska ju byta hela! =)

Men först e d våra bästa år att kolla på... eller hur Hannah.. =)

Tjing så länge! =)
Larsa
2007-01-31 @ 06:25:11
URL: http://greencurry.wordpress.com

Tjena Marie :)

Fan va najs med Rom, jag drömmer om att åka dit ett tag och kanske bo där. Käka god italiensk mat och grejjer. Mums fillebabba. Och se på fotboll såklart. Italien har nånting extra.

Btw. Så har jag en liten blogg jag själv. Om jag nu inte redan berättat om den.. Så vet du nu :)

Mariiiiie
2007-01-31 @ 22:07:33
URL: http://angeleyes81.blogg.se

fick ont i huvudet, hade tänkt skriva på kvällen.. men nu orkar jag inte.. får bli imorgon! =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0