Basket, Rolerblades och Shopping..

image93

Åhh.. va jag kan tjata om hur snabbt tiden går och grejer, men d e redan juli och bara en vecka kvar på jobbet, sen e d två veckors semester. Vi har bokat resa.. till Korfu.. härligt! =) Längtar redan, men jag tror att d här e den mest långsamma veckan på hela året.. veckan före semestern! Snart e den här i alla fall!

Idag har vi varit ute på shoppingturné.. Skitkul, men jag tror vi åkte igenom hela norra stan... Barkarby, Jakan, Kista, Vällingby.. mestadels av tiden användes till att leta rolerblades.. hittade ett par till mig och ett par till Cibba... dom som jag köpte hade kostat 2500:- men va nedsatta till 500:-.. TRÅÅÅKIGT!!!! =P Dom Cibba hitta kosta 700:-... men dom var riktigt fina dom oxå.. så vi var mycket nöjda och d första vi gjorde när vi kom hem var att kasta på oss dom och ut och åka. Så himla kul och verkligen längesen, men d märktes att d inte gått ur kroppen! Roligt sätt att motinera på. Dessutom köpte vi en basketboll så efter rolerbladesåkturen så tog vi på oss träningskläder och gick till basketkorgen som finns en liten bit härifrån och sköt lite och körde sen 21:an me lite andra regler... alla skott va värda endast ett poäng.. när jag hade vunnit dom första två "seten" me 21-13 och 21-18 så tyckte cibba att d inte alls skulle vara bäst av 3 utan av 5 så när jag även vann nästa "set" me 21-16 så sa han "ahhh.. bäst av 7" men även nästa vann jag me 21-14 så då tyckte han att d var dags att gå hem och laga mat.. hehe.. 4-0 till mig.. jag e bara för bra.. image92

Sen handla vi lite kläder och så oxå.. dom här två köpte jag bl.a:
image94 image95
Så underbar kofta eller va man nu kallar d... Och skorna behövde jag inte tveka på... såå söta!!! =)

Köpte lite annat oxå... men d har jag inte tagit bilder på.. däremot hämtade jag paket på posten från Yves Rocher..:
image96
Miniläppstiften var ju bara för söta! *hehe*

Outfits då... haha.. jomenvisst har jag kläder på mig även under sommaren trots att man vill ha sol så man slipper ta på sig nåt annat än bikini.. tur att vi ska utomlands snart! =)
<-- den sista var dagens! =)

Cibbas mamma har precis varit på Filippinerna på liten semester och då köpte hon converse-skor till mig.. tänkte på att jag hade sånna i sjuan.. ett bra tag sen... men nu har dom ju kommit tillbax.. =)
Efter att jag ställde mina skor i hallen började jag undra hur många som egentligen bor här... så här såg d ut helt plötsligt..
image107
Varför har man egentligen så mycket skor.. ändå köper man fler.. haha..

Hoppas på att kunna åka ner till GBG nånting till mina kusiner under semestern oxå.. men vi får väl se hur d blir.. den e ju inte hur lång som helst som sagt.. åhhh.. Lotto.. varför kan man inte vinna på d för??? Fast jag behöver ju inte dom där 121 miljonerna.. även om d skulle vara trevligt.. räcker me kanske 10 miljoner till att börja me.. då får man ju bra me pengar för att köpa massa aktier och så och bygga upp en större summa därigenom och känna att man faktiskt gjort liiite för pengarna i alla fall.. Dagens i-landsproblem preseneteras i samarbete me... =P

Fattar inte varför dom la ner den serien vi satt och kolla på.. "Traveler" heter den.. så spännande hela tiden.. Hoppas den blir som me Jericho.. massprotest efter nedlägning så den fick återupptas.. tråkigt vore d annars...
Annars sitter jag mest och längtar efter att "House" ska börja igen... så underbar serie.. mest för att han e så sarkastisk och cynisk så d blir roligt istället.. nog för att jag inte skulle kunna arbeta me nån som e så som han, men d e ju riktigt kul och bra att titta på.. dessutom tycker jag nog att man lär sig en del av sånna serier som den!

Har d hänt nåt kul annars.. nä.. inte så mycket faktiskt... ska nog gå och göra cibba sällskap i soffan.. kommer jag på nåt annat så återkommer jag nog imorgon eller senare eller nåt..

Tänkte avsluta me en liten nostalgi-tripp.. =P


Tjing så länge!!! =)
Anonym
2007-07-28 @ 16:55:14
URL: http://nikki81.blogg.se

Tack tack! Hoppas du får en bra dag!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0