Skåne.. =)

Imorgon e d Skåne som gäller där jag ska fira midsommar me min älskade ängel och hans pappa, bror, farmor, faster och kusiner... Farmor, faster och kusiner bor i Eslöv, om jag inte missuppfattade helt och hållet... Cibba har inte sett sin farmor på kanske fem år eller mer så jag har tjatat på honom sen förra sommaren att d faktiskt e dax innan d blir försent för d, hon e ju ändå 85. Ska bli kul att träffa dom, har ju inte gjort d ännu! =) Vi ska åka bil. Ska ta Cibbas pappas bil. Vi får väl köra några mil var.

Sitter och lyssnar på nyheterna.. ännu en polisman har blivit ihjälskjuten.. =S Lider me familjen... stackars dom!

För att sen övergå till nåt roligare ämne så va jag ju på bröllop i fredags... Fia va såååå vacker. Jag vart rätt nöjd me hur jag såg ut jag oxå efter att Nina hade gjort mitt hår.. här e två bilder
image87 image88

Vi åkte till en lokal efter d och hade jättekul, dansade och pratade och grejer... underbart kul hade vi i alla fall.. jag och Cibba tog lite kort på oss oxå... vart jättefint:
image89
♥Älskar min plutt såå mycket... han e sån fin människa!♥
Va blank jag blev i ansiktet förresten, måste varit bildkvaliteten eftersom jag faktiskt har puder.

På tisdag fyller pappa 50 år... tiden går fort.. snart e man väl där oxå! Vet inte riktigt va vi ska ge honom. Tänkte köpa nåt tillsammans me lillbrorsan, men vad kommer jag nog komma på, jag brukar vara bra på sånt.. =)

Måste nog diska snart.. Cibba borde komma hem från jobbet vilken minut som helst. Har lagat mat och grejer.. Kebab, tomatsås, vitlökssås och ris... Så nu kan han inte klaga på att han inte får mat på bordet i alla fall.. =P
Han e värd d efter tre lååånga arbetsdagar nu...

Tjing så länge!!! =)
Anonym
2007-06-20 @ 22:48:04
URL: http://nikki81.blogg.se

*s* jaa nånstans där brukar vi stanna. Men min
bil skulle lätt klara hela vägen ner, skojjar inte, den är så bensinsnål! Men man vill ju inte köra på ångor dagen efere. *s*
Verkligen fin du var på bröllopet. Likie. ;)
Hoppas ni har skoj i Eslöv! Kram!

Tanja
2007-06-20 @ 23:03:34

hej! tack för ditt förslag.. har iofs köpt svart diadem o vita skor men d kanske kan funka med ett rött bälte ändå. :)
Vad fina kort du hade lagt fram från bröllopet! när är d dags för er att gifta er då? kanske dags snart?! hihi..
Glad midsommar!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0