Lånad data! =)

Lånar min kusins data just nu så nu kan jag i alla fall visa bilden på skon som jag har pratat om... =)
 <-- där e den! =) Den e så snygg, speciellt på bild, mnen verkligheten oxå.. dock lite mattare då och sesr lite mindre elegant ut, men den e som sagt otroligt snygg och jag vill ha dom! Men jag får se om jag köper dom eller inte.. =) E så mycket annat ja vil köpa inför sommaren och så oxå, måste ju prioritera!

Jaha.. d blev melodifestivalen igår i alla fall, jag sa ju till mig själv och till andra att jag absolut inte ville se den, men man vart så slut under dagen och sen så satte man sig i soffan och så fanns d inte så mycket att titta på i väntan på stormatchen "el classico"... d blev "The Ark" som vann, vilket jag tycker va lite konstigt, för d e så långt ifrån melodifestivallåt som man kan komma.. men a ja.. jag gillar väl låten sådär, dock tyckte jag bättre om Måns och hans framträdande och låt och så.. tyckte han skulle vunnit.. e glad för att inte nån av balladerna vann, men ska jag se d ur melodifestivalseende så tycker jag nog att Sanna Nielsens låt skulle vunnit, den var mest lik en sån sak som jag tycker man kallar melodifestival! Men a ja.. får väl se hur d går i Helsinki nu! =)

Hittade solglasögon som jag vart rätt nöjd me... tack Nina för tipset.. hade nog inte gått in på Lindex och hittat dom där om du inte tipsat! =) Fyrkantiga som jag ville ha, tjockare ram som jag ville ha, lite mindre i form än va jag ville ha, mne jag e nöjd, och priset på 89:- var hur överenskommligt som helst! =) *Glaaaaaaaad* Nu e nästa jaktobjekt en bikini, jag har ett antal, men jag vill ha nåt nytt och snyggt inför sommaren! =)

Hoppas min kusin kan fixa min data nu, i värsta fall får vi installera om allting och då e alla foton borta, men jag har varit förberedd på d värsta hela veckan så d e ju inte så mycket att göra åt i så fall!

Ska hoppa in i duschen nu, åker nog till stan eller nåt senare så kusin får kolla runt lite. Inte överdrivet ofta han e här uppe ändå, även om hans jobb skickar upp honom på konferans lite då och då!

Skriver kanske senare eller nåt....

Tjing så länge!!!! =)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0