Trött vecka!

Har just slängt dom sista blommorna som jag fick när jag fyllde år i söndags.... 26 år... jobbigt.. =P Lite åldersnoja man har nu.. antagligen bara för att jag inte har gjort så mycket me mitt liv, mer än att jag kan kassan på ica... härlig merit.. =S Men jag har väl lite mig själv att skylla.. jag har inte ens ansträngt mig, men jag har ju ingen motivation åt d... A ja.. d ordnar sig väl...
Födelsedagen vart lyckad... hade min familj och Bonnie och farmor och cibbas famlij och hans moster och mormor här! Hade bakat en massa.. muffins och sockerkaka och drömmar och tårta och sen hade cibbas mamma gjort choclate chip cookies och tårta till mig.. Fick presenter, bl.a en mortel av mamma och pappa,  en ryggsäck av lillebror och Bonnie, en står skål och en vas av cibbas familj och sen fick jag presentkort på H&M av min morbror. Dom 500:- åkte jag och köpte för redan på kvällen när alla hade gått... fick en del plagg som jag ville ha, som jag verkligen hoppas på att kunna använda snart eftersom d e sommarplagg. LÄNGTAR!!!! =) Av Cibba kommer jag få den mobilen jag vill ha, men vi har inte riktigt köpt den ännu eftersom den inte fanns där vi vill köpa den.. man behöver ju inte ta det dyraste stället! På kvällen kom Nina och Johan och Ninas mamma hade gjort cheescake till mig.. Tack Rigmor! =) JÄTTEGOTT verkligen.. älskar cheescake!!! =)

I helgen ska d bli vårvärme igen... så underbart! Man kommer att kunna gå ut igen utan att behöva ha den tjockaste jackan man kan ha och se ut som en michelingubbe! Hoppas d snart blir så varmt att man kan gå omkring me kjol och så. Solglasögonen kommer säkert åka fram i helgen... om man får tro vädernyheterna dvs...

Jag vill ha mer kläder... eller.. mer klänningar... innan 2002 då Fia bokstavligen talat tvingade av mig byxorna nere i Spanien för att jag skulle få lite färg på mina ben för egentligen hade jag velat ha bara långbyxor på mig eftersom jag alltid skämts för min färg, för att jag e så blek, men hon såg till att ja satte på mig kjol... innan dess, som sagt, så hade man inte fått se mig med klänning... inte en chans... ja hade som högst satt på mig en långkjol. Aldrig att jag skulle haft på mig nåt sånt.. men nu har ja börjat köpt mer och mer och tittat på fler och fler och man kan verkligen inte få nog av dom! Så underbart plagg... Här är en som jag hittade på ellos...
vet inte om jag kommer att köpa den men ja tycker att den var fin.... Kommer att leta efter massa i sommar, men sen får vi se hur mycket jag hittar och köper.. Måste ju spara lite pengar..
Vi vet fortfarande inte vart vi ska åka i sommar, men vi har ju vintersemestern då vi ska åka till Filippinerna.. Kommer väl hinna spara en del innan dess, men ändå!

Ska snart åka och hämta cibba... Han jobbar kväll den här veckan och har jobbat 13,30-22,30... Så han har kommit hem när jag har lagt mig och jag har dragit när han legat och sovit.. gillar inte d.. har inte sett honom speciellt mycket den här veckan.. verkligen saknat honom.. ='( Får kramas me honom i helgen! =)

I morgon ska vi hem till cibbas mamma som fyllde i tisdags och fira henne och på söndag så kommer min moster hem till oss och fikar lite och så... hon ville ju bl.a se lgh och sen så ville vi ju träffa henne så d blir, som Söder så fint uttryckte d "jag gjorde två flugor på smällen" säkert inte han som kom på d, men jag förknippar honom me den meningen! =)

Ska hämta honom nu.. men nu har jag i alla fall uppdaterat lite.. eller hur Nina.. =P Inga mer muffins.. =)

Tjing så länge!!! =)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0