Ledig...

Skönt att ha två dagar ledigt så här.. jag e så trött på att jobba.. eller.. på d stället då.. inte annars.. vi har världens mest opedagogiska chef... om jag skulle skirva allt som han gör mot mig så skulle jag behöva ett bokförlag som kan trycka boken sen... =P Så jag låter bli d för d skulle inte vara så kul att läsa om heller antar jag! =)

Va så trött igår, har nog aldrig varit så skönt att gå och sova, och sen att vakna upp i normal tid... så skönt var d... Lär ju inte hjälpa om jag tycker synd om Nina, antagligen tvärtom, men d kan inte vara kul att ha d så gumman.. tänker på dig.. Inte för att d hjälper heller, men ändå.. ;)
Cibba var inte hemma i natt heller... hade jag inte varit så trött hade d nog varit svårt att sova, brukar d alltid bli när han inte e hemma så d var tur att jag gick upp 5 i går morse. Cibba har åkt upp till nåt litet ställe utanför Skinskatteberg. Han e där me 30-40 pers från sitt jobb, på fiskeresa hette d.. =) *skratt* Cibba kan inte ens skillnad på en mört och en gädda... han vet hur man tillagar dom, men så mycket mer vill jag inte säga att d e.. =P Roligt att se om han kommer hem me nån fisk.. =) Han kommer hem senare idag! Tur att jag inte behöver sova en natt till själv.. =)

Kollar runt efter lite klänningar till Fias wedding... vet inte om jag ska ha d som jag tänkte från början.. hittar jag nåt så kommer ja köpa d antar jag.. jag ska nog till Kista senare idag för att se om jag kan hitta nåt kul! =) Vill ha nåt fint på mig.. Dessutom vill jag ha ett par skor / sandaler... eller flip-flop t.o.m. =) Ska se om jag kan få in dom här..

Fast d e ju inte nåt jag ska ha på bröllopet i så fall.. jag tror att d blir mammas pumps, som pappa en gång köpte till henne, men eftersom hon inte använder dom längre så... =)




Imorgon ska jag till Cibbas mamma och plantera och hjälpla henne me hennes lilla trädgård! Askul.. längesen jag gjorde sånt... Mormor gick ju bort och då blev ju landet Jannes, som inte planterar så mycket utan fixade gräs på mormors tidigare potatisland och hennes tidigare grönsaksland.. eftersom han jobbar så har han ju inte tid me blommor och grönsaker! Sen gick farfar bort och då sas ju kolonilotten upp där farmor och farfar har fixat och donat i flera år! Så nu har jag inte så många ställen att plantera.. =)

När jag var där för ett tag sen så "snodde" jag lite kläder från hans mamma, kläder som hon inte använt.. bl.a ett asgulligt linne..
image70
Hade på mig d bl.a när jag var ute i onsdags, för första gången på aaaaaaslänge verkligen.. vi brukar inte gå ut så ofta nuförtiden... Vi var på GranGarbo i Sumpan... Cibbas kompis hade fixat biljetter eftersom d var en sån tillställning... Garbo har ju inte öppet på onsdagar egentligen, men nu var d nåt bandy-lag (tror jag) som hade hyrt d! Kul var d i alla fall.. =)

image71
D här hade jag på mig den 4:e maj.. =)

Hoppas d blir fint väder idag så man kan gå ut och gå och slippa massa skitkläder.. just nu ser d ut att vara sol ute, men d verkar blåsa rätt mycket och så... får väl se..
Ska nog äta frukost nu i alla fall! =) HUNGRIG!!!! =)

Tjing så länge!!! =)
Annah
2007-05-27 @ 12:27:36
URL: http://annah.blogg.se

Nej, jag åkte faktiskt in till stan och köpte den på NK, det va ett säkert kort.. :)
Allt bra?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0