Före --> Efter!

Inte bara en sån som jag förändras me åren.. även kändisarna! =)

Här är två exempel:
image132
Christina Aguilera...
Kan dock inte bestämma mig om d verkligen var till d bättre som hon har förändrats! =) Tycker att hon passade bäst som svarthårig.. om man ska gå efterdom här bilderna i alla fall!

En som verkligen HAR förändrats till d bättre e Gwen Stefani.. så j*kla snygg nu... kolla:
image133
Skulle absolut inte ha nåt emot att göra en sån förändring! =)

Sen tycker jag, som många andra bloggare som jag kollat in på, att d var sååå sött me Zaharas minikopia av mamma Angelinas väska =) :
image134

Lite musik ska väl in oxå.. =) fick sånna minnen av den här låten... London 2004.. =) :

Lemar - 50/50


Stackars älskligen har gått och jobbat... 16,30-22,30.. va e d för tid lixom... men men... O.B... ger ju pengar! =) Han e bäst, min ängel... Luv him! =)

Måste städa färdigt... kommer kanske in senare...

Tjing så länge!!! =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0