Serier...

Kom på en sak som e bra me hösten.. alla serier jag brukar kolla på sätter igång igen efter sommaruppehåll och sånt shit!
Dessa serier e dom jag kollar på! =)
image136
Prison Break... måndagar fr.o.m. 17/9-07

image137Bild NBC?
Heroes... måndagar fr.o.m. 24/9-07

image138Bild Fox?
House M.D... tisdagar fr.o.m. 25/9-07
image139
Nip/Tuck... tisdagar fr.o.m 23/10-07

image140
Americas next top model 9... onsdagar fr.o.m. 19/9-07

image141Bild soundtrack
Grey's anatomy... torsdagar fr.o.m. 27/9-07

image142
Desperate housewives... söndagar fr.o.m 30/9-07

image143Bild CBS
Shark... söndagar fr.o.m 30/9-07

Sen kommer ju alltid en favvo-serie tillbax till januari.. om jag nu fått rätt uppgifter... Den alltid lika överlevande Jack Bauer i
24:
image144Bild från dvd-box

Entourage får man inte glömma... men den går nu på HBO på söndagar...
image145
Bra me den serien e att avsnitten bara e 30 minuter långa... lagom tid ändå tycker jag.. =)

Sen.. tror att d blir sist men inte minst har vi ju min långkörare.. som egentligen inte e så bra, men man fastnar verkligen på den.. vet många som gjort d. =) En god vän, du vet vem du e.. =P, skolkade från skolan i gymnasiet bara för att vara hemma och titta på den.. ♦haha♦

Days of our lives:
image146

Kul d ska bli att se på alla igen.. hoppas nu oxå att två andra serier kommer tillbax som dom ville lägga ner eller har lagt ner.. jag vet inte riktigt hur d blir.. d e Jericho och Traveler... D blev ju typ publikstorm i USA så dom var tvugna att ta tillbax Jericho.. åtminstonde sju avsnitt till skulle dom göra.. men Traveler tror jag inte blir nåt mer.. riktigt synd eftersom båda var otroligt grymma.. =)


Tror d var allt.. =D

Tjing så länge!!! =)
tanja
2007-09-14 @ 15:59:56

jag är riktigt stolt över dig som orkat anstränga dig med att skriva i bloggen. riktigt nöjd är jag! :) allt e bara bra här förutom att d regnar (vilket knappt är ovanligt här). synd att du också håller på att bli sjuk men hoppas d inte blir allt för illa. kram på dig

SOFIE
2007-09-14 @ 18:38:13

du glömde OC :)

Mariiiiiiiiie
2007-09-14 @ 19:57:47
URL: http://angeleyes81.blogg.se

SOFIE : O.C e ju slut... sista säsongen har sänts så nu sänds den inget mer... så nä.. jag kan inte följa den längre, därför e den inte me




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0