Vädret... bl.a

Satt och kollade vädret... nu har hösten verkligen kommit.. usch.. så här såg d ut på tv4vadret.se:


vädret


Vill inte ha höst... tråkigaste årstiden.. nu e d dessutom mörkt när man går upp vid fem igen.. snart kommer d vara mörkt när man går till jobbet då man börjar 06,30 eller 7... uschaa... jag gillar verkligen inte mörker heller... e inte mörkrädd på så sätt... men jag kan inte säga att jag e direkt överförtjust heller...

Ledig imorgon... har tvättstuga på morgonen, men d går alltid snabbt eftersom jag bara tvättar lakan och så där nere... resten fick jag ju en sån bra maskin i julklapp av mamma och pappa... så d tvättas här i lgh... av nån konstig anledning så blir d massa tvätt hela tiden.. tvättar mycket oftare än va jag trodde att jag skulle göra... varför? Vi e ju bara två lixom... mysterium verkligen.. =) *hihi*

Stackars älsklingen e sjuk... hade 38,5 när vi kolla nyss... har bäddat ner honom i sängen.. gav honom te förut.. han som aldrig dricker te... Och så gav jag honom en tablett... hoppas han mår bättre imorgon... Räknar ma att jag kommer bli sjuk jag me snart då.. Men men...

Nu vann England matchen mot Ryssland.. EM-kval.. Sverige spelade inte bra idag.. i alla fall inte första halvlek.. andra var väl lite bättre, men dom kan så mycket mer... Prica gjorde dock ett snyggt och kyligt mål.. sånt gillar vi.. mer sånt.. =) D var dock inget EM-kval utan bara träningsmatch så... kan ju vara därför... Zlatan va i alla fall UNDERBAR i lördags.. såååånt spelhumör han va på.. kul att han har hittat tillbax till d roliga... Zlatan e såå mycket bättre när han har roligt.... Struntar i att han har blivit lite av en diva... han ska spela!! =)

Har inte så mycket kul att berätta.. ska väl sova snart antar jag.. e rätt trött efter att ha väckts av väckarklockan 04,55 BLÄÄÄ...
GODNATT PÅ ER!! =)♥

Tjing så länge!!! =)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0