Ledig idag!

Skönt me lediga dagar när d ser ut så här på väderkartan...


Man blir så glad av solen... inte undra på att medelhavsländernas invånare e så utåtriktade... man blir sån av sol... =)
Jag kan inte säga, som många gravida gör, att ja vill till skuggan och så nu när d e så varmt, ja ligger gärna i solen, älskar värmen... Vill aldrig att den ska försvinna, men tyvärr vet aj ju att den e kortvarig. Såg på nyheterna i morse att redan på söndag ska d bli 15-18 grader... lite mindre än dom 25-30 grader som varit de senaste två veckorna typ.

Längtar dock tills sommaren e över, för första gången i mitt liv... vill att d ska bli september/oktober (beroende på om den kommer sent eller inte), då ja kan hålla i min lill* som ligger där inne och sparkar, eller numera verkar d börja bli för trångt, får ganska mycket knuffar nu mest. E så lycklig, så himla glad hela tiden... ♥

Sitter och väntar på Cibba som hade tid hos tandläkaren nu, men sen får vi se va vi hittar på..., ska ut på balkongen och sätta mig lite i solen ett tag innan han kommer oxå så ja slutar nu, med tanke på att Days of our lives e på tv oxå så..  ;)

Tjing så länge!!! =)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0