Ännu en... =)

Hitta ännu en rolig liten sak hos Hanna...

Fyra tv-program jag brukar se:

  • Lost
  • Våra bästa år
  • Desperate Housewives
  • Private Practice
Fyra saker jag gjorde igår:
  • Busa me ♥Noel♥
  • Surfade
  • Duschade
  • Åt middag me min familj
Fyra saker som står på min önskelista:
  • Att famlijen alltid får vara tillsammans, friska och välmående
  • Lite påfyllnad av pengar på kontot (ja... ganska mycket då då) =)
  • Att cancer utrotas
  • Ett eller fler syskon till lillkorven.. =)
Fyra saker jag avskyr:
  • Egotrippade och självupptagna människor
  • Hamburgare
  • Lögner som sårar
  • Vintern...
Fyra saker jag tycker om att göra:
  • Busa me ♥Noel
  • Umgås me min familj
  • Se på fotboll... speciellt på hög nivå och gärna live! 
  • Resa
Fyra saker jag åt igår:
  • Kakor
  • Chicken nuggets
  • Fruktsallad
  • Mozzarellasticks (gissa var ja åt! =P)
Fyra namn jag skulle döpa mina barn till (förutom de jag redan har):
  • Lennon
  • Isabell (mellannamn dock för första namnet på en tjej vill ja inte säga)
  • Lionel
  • Leiha
Fyra jobb jag skulle vilja ha:
  • Översättare
  • Civilekonom
  • Läkare (enda som stoppar mig där e spruträdslan)
  • Mäklare
Fyra snabbmatsställen jag gillar:
  • Max
  • Gerds pizzeria
  • Thaien i centrum
  • Pastastället i Kista (Forno Romano)
Fyra personer jag ringer eller smsar nästan varje dag:
  •  Cibba
  • Kerstin
  • Lillebror
  • Mamma
Fyra personer jag utmanar / skickar vidare till:
  • Therése
  • Malin
  • Jessica (om du orkar trots bebis.. =) )
  • Tanja
Tanja
2009-04-19 @ 11:13:01
URL: http://xtanja.blogg.se/

Jag hoppas det var mig du menade, men gör uppdraget ändå ;)

hur är allt med dig o familjen annars?

Hanna
2009-04-19 @ 20:27:31
URL: http://hannaofsweden.blogg.se/

hej hej...

nä, neo fick inga jordgubbar igår. men däremot fick han smaka lite lite ägg för typ tredje gången. hmm! tydligen kan det ta några gånger innan allergi visar sig! =(

ska till läkaren imån igen, så dom får kika ordentligt på honom!



kram kram

Therese och Henry
2009-04-22 @ 23:26:09
URL: http://www.minunderbaravarld.blogspot.com

Hej! =)

Gjorde utmaningen - puh, det tog tid!



Vad skönt att få tillbaka datorn, ni har ju varit utan den länge nu ju, var på tiden att de blev klara...

Ja, jag hörde att det ska bli varmt som sjutton! Härligt härligt =) Skulle inte förvåna mig om det blir kallt till valborg då bara, ha ha. Brukar det ju va...



Ja, det är både roligt innan men även skönt när dopet är över, är ju en del som ska fixas. Men blir säkert en väldigt mysig och trevlig dag! =) Jag ska fixa tackkort från dopet nu, har inte fått tummen ur tidigare. Nåja, bättre sent än aldrig =)



Va gött att ni sålde den så fort! Och att ni fick så mycket ni ville! På så vis är det ju bra att det är brist på lägenheter i Sthlm, annars kanske det kunde blivit sämre förtjänst med tanke på hur det är med ekonomin nu... Kul att planera hur man ska inreda, och något nytt vill man ju gärna ha ändå, fastän det mesta finns... (i alla fall jag) =)



Ja, Noels tänder kommer säkert närsom då, kanske därför det är lite gnäll med. H fick ju sina två första för rätt länge sen men sen inget mer, men det är lite gnäll här med och gnor som sjutton i munnen. Är väldigt vit vänster om tänderna så där är nog något som lurar =)



Annars är allt bra! Dagarna går så jäkla fort bara tycker jag, i alla fall i början av veckan, men då är det alltid något inbokat så är säkert därför med.



Nu ska jag nana kudden =)



Stor kram till er!

Dorothéa -Nybliven tvillingmamma till Noah & Jolie.
2009-04-26 @ 11:52:00
URL: http://theans.blogg.se/

Hallå.

Vad skönt.

Ja vi ska ha smörgåstårta så det samt dricka och kaffemaskinen har dem med sig.

Sen ska jag baka cupcakes, men det ansvaret kan jag *absolut inte' lägga över på någon annan.

Är mina cuppisar som ska bakas!!

Haha.

Vi ska ha fikat på våran 50 kvm stora altan med infravärme, så jag hoppas det inte regnar eller så det vore lite trist,

Men tänkte att börjar det regna kunde vi spänna upp vita pressenningar på de öppna sidorna, så kan man fortfarande sitta därute.

Men vi har ju 150kvm här inne också OM det absolut inte skulle gå, som tur är =)

Den 30 maj har vi dop, ni då?



Hoppas ni haft en bra helg. Kram på er

Therese och Henry
2009-04-27 @ 16:49:42
URL: http://www.minunderbaravarld.blogspot.com

Hej!

Skrev lite tidigare men vet inte om det kom fram för det kom fram något felmeddelande sen...

Grattis Noel på 7-månaders dagen!! och grattis du med i efterskott på namnsdagen, hade jag noll koll på =)

Hoppas allt är bra med er!



kramar

Therese och Henry
2009-05-09 @ 16:58:58
URL: http://www.minunderbaravarld.blogspot.com

Hoppas dopet idag gick bra! Ser fram emot uppdatering om den och lite bilder!



Ps. Hoppas du mår bättre nu och att förberedelserna gick bra fastän du var sjuk.



kramar T och H




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0