Utmaning av Heléne...

Fick en liten bloggutmaning av Heléne

Skriv den bästa, finaste eller snyggaste du kommer på i varje kategori…..
Fyll på med kategorier och skicka vidare….

Färg - Blå
Människa – Självklart Cibba och Noel, finns inget bättre än mina älsklingar... min lillebror kan få en plats oxå!!! =)
Maträtt - Oj... Cibbas mat e underbar, men kanske citronkyckling.
Dryck - Cola, LOKA Päron, Kaffe... finns för många för att välja
Plats - Nånstans i Grekland antagligen! Älskar Grekland! (Men inget knäcker egentligen Sthlm:s skärgård en vacker sommardag, synd bara att dom e så få =))
Musik – Ja e en radiomänniska, finns så mycket bra, vet inte va ja ska skriva. 
Jag själv – Mina ögon (speciellt ögonfransarna), mina läppar 
Sak – Datan
Tv – Alltså ja är serietorsk... massa serier... =)
Sysselsättning – Skratta, umgås, älska
Plagg - Kjol
Blomma – Min favvoblomma har alltid varit och kommer alltid vara liljekonvalj! =)
Dag i veckan- Helt klart lördag, speciellt nu då Cibbas nya tjänst inte innebär helgjobb! =)
Väder- Massa sol
Djur- Delfin och häst!

Utmanar: Linda, Malin, Jessica, Hanna
Mamma Stina
2009-05-16 @ 08:06:54
URL: http://www.minbebis.com/mamma_stina/

Hej, De har ju starkare UV-skydd än Teutonia. Jag tycker att Cloudy är så smart för den täcker inte barnvagnen helt.



Har inte sett Teutonias men tror absolut att du skulle bli nöjd med ett från Cloudy.



Bor du kring stockholm? Cloudy kommer att finns med på Kidz Market http://www.minbebis.com/kidzmarket.html och då har du ju möjlighet att prova och känna på det.



Ha en fin dag!



Kram // Stina




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0