17/4 2013

Jaha... Magsjukan fortsätter.. nu Noels tur.. han kräktes i måndags kväll efter att ha sovit några timmar... *suck* Han som precis blivit bra igen efter två pencilinkurer och massa andra sjukdomar.. nä.. då tar vi en magsjuka till stackarn..

Hoppas det är över nu!

Får se om man kan ta sig ut idag... igår vräkte det ju ner nästan hela dagen.. vi hade lite sol på morgonen men sen kom regnet. Idag skiner solen än så länge, så efter lunch blir det nog lite utgång. Killarna behöver komma ut lite oxå. Jag med för den delen. Orkar inte sitta hemma längre.

Imorgon är det torsdag. Då kommer en mäklare för att värdera vår lgh så vi vet hur mycket vi har att röra oss med när vi letar nytt. Ingen brådska eller så, men helst vill vi ha hittat nåt tills dess att Noel börjar skolan nästa höst.
Jättekonstigt att säga, men det är bara ett år kvar på dagis efter sommaren. Helst borde man ju hitta nåt innan för att sen inte behöva bryta upp honom från något bara sådär. 
Efter mäklaren har vi utvecklingssamtal för Matheo på dagis. Vår lilla busunge. =)
 
Igår var jag med en vän i Bromma Blocks.. gillar egentligen inte stället, men eftersom man fick ett rabatthäfte från den gallerian i brevlådan så åkte vi dit. Jag fick äntligen lite färgbyxor. Älskar dom verkligen. Tror dom är från förra året, men d e verkligen vår och sommarfärger. Pastellblå och pastellgrön. Får väl ta ett kort och lägga upp när jag har dom på mig. =)
Dessutom köpte jag gardiner till vårat vardagsrum. Vi har haft panelgardiner som den förra ägaren lämnade kvar här, men som jag varken gillat eller ungarna kunnat låta bli. Till slut hade vi två gardiner upphängda istlället för 12 (det var dubbla gardinpar). Så när en granne ville skulle sätta upp panelgardiner frågade jag om dom ville ha våra upphängningsskenor och så och det ville dom. Nu har jag köpt vanliga gardinstänger och igår, efter 4 år i denna lgh, så kom det äntligen upp gardiner till vardagsrummet som jag/vi bestämmt själva! =) Tänk att det skulle ta sån tid... Hahaha! =)
 
På fredag är det en månad kvar tills vår första bröllopsdag. Tyckte nyss jag satt och planerade inför det. Jättekonstigt. Tiden går verkligen sååå snabbt som sagt, speciellt efter man fick barn. Om drygt en månad fyller Matheo 3 dessutom... PAUS!!!!!! 
 
Dax för mellis nu till killarna innan lunch.
 
En bild från tårtuppskärningen! =)
 
Tjing så länge!!! =)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0