Fästingvaccin

Äntligen har det kommit lite sol och värme!
Idag är det dags för den andra dosen av vaccinet. Måste ha det om vi ska vistas på landet t.ex. När jag var liten hade jag massor av fästingar varje sommar, har dom blivit mer aggresiva nu eller har det känts till så lite om TBE för när jag var liten så var det inte tal om att ta nåt vaccin. Nåja, nu ska vi ta det idag så har vi gott skydd till nästa sommar. Klockan 12-16 står vaccinbussen utanför IKEA! =)
 
Igår var det personalfest... Heeeelt galet om nån frågar mig.. tror alla var fulla utom jag, Jag körde dit eftersom det finns såååå dåliga kommunikationer från Sollentuna, där vi va, till Spånga, där jag bor. Speciellt vid den tiden på¨dygnet. Så jag fick sen agera fyllechaffis... haha... gjorde dock inget eftersom det ändå var på vägen. Jag hade ändå jäkligt kul igår. Lite kul var det väl att alla trodde jag hade druckit bara för att jag skrattade och var "knäpp" ändå, men sån är jag bara! =)
 
Vi hade typ femkamp, med massa friidrottsgrenar på dagen och avslutande musikquiz på kvällen. Vårat lag vann... som jag inte riktigt fattade hur det gick till, men ändå. Vi fick biobiljetter. På min face så finns det lite knäppbilder, jag har inte laddat upp till datan ännu så det bli inga här just nu, kanske en annan dag! =)
 
 
Ska duscha nu och sen dra oss till IKEA! 
 
Tjing så länge!!! =)
 
Nina Bergquist
2013-08-27 @ 10:00:29
URL: http://deliciously.se/

ja ringde faktiskt om den. å vi ska in på konsultation! försöker jaga lite folk bara som kan ta mitt pass.

tydligen så smittas det isf..




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0