Loppi blogbag sommar

Häromdagen fick jag hem en välfylld blogbag igen.. ME LIKE! =) Dom är ofta bra innehåll och så här såg det ut den här gången. Hur bra innehåll som helst och passade verkligen mig. Visserligen några få produkter jag inte kunde eller hann pröva pga bla amningen, men snart. =) 
 
 
Börjar med Walking with dinosaurs:
En film om en liten dinosaurie och den resa som görs, med både stora och små vänner och fiender i form av dinsaurier. Jag älskar allt som har med dinosaurier och historia att göra så för mig var det här en bra film som jag kunde sitta med mina söner och titta på som var väldigt inne i filmen hela tiden. Den är från 7 år, men jag tycker att dom kunde se den snart 6 år och 4 år. Jag tycker absolut att den e värd att se, med eller utan barn. 
 
X-travital
Ett tillskott med tiggarnöt som ska främja kvinnlig lust. Inte för att jag har några problem med min lust, men man kanske ska prova. Får se när jag slutat amma då man inte ska ta dom vid graviditet och amning.
 
Neutral duschcreme
Jag brukar inte vara mycket för parfymfritt, men den här är okej. Den är väldigt mjuk i sig, det är en väldigt bra duschcreme. För de som inte tål parfymer och har känslig hud så är det här en jättebra produkt, Neutral är ju dessutom en hel serie med parfymfria grejer för käslig hud. 
 
Vitamingodis från Yves Rocher
Är ett godis som är gjort på bara naturliga ämnen, frukter och bär. På baksidan står det mycket om koncentrat från juice. Jag kunde inte riktigt tycka om dom här. Dom fick en konstig bismak, men brukar d inte vara så med allt som är nyttigare.. ;)
 
Ingefära mot åksjuka
Denna ska mannen få testa när vi åker ner till Göteborg om en månad ca. Han är rätt åksjuk av sig, speciellt om han inte kör, men jag har inget sånt så för mig är det ingen idé att testa. 
 
Läppstift från Yves Rocher
Den ska tydligen göra läpparna mer oemotståndliga, men på mig syntes den knappt... tror att jag har för röda läppar. Men det luktade ju gott i alla fall. =)
 
Naturdietbar från friggs
Med smak av Björnbär. Jag som alltid tycker att naturbarer brukar bli en aningen torra i smaken och lite sträva att när man äter dom tyckte om den här. Den var mjuk och bra i smaken så den här kan jag definitivt köpa igen. 
 
Brun utan sol-mousse från apoliva/apoteket
 
Verkar vara bra, men det är ju en mousse som man ska ha på hela kroppen om man vill, jag har sånt här på benen i början av sommaren. Det är ju en produkt som verkar stegvis så jag har ju inte fått så mycket färg ännu, men det har kommit lite i alla fall, och den luktar gott. Fortsätter pröva! =)
 
Vattenflaska och sturmpor från Ullmax
Vattenflaskan har använts flitigt både när jag varit ute och pw- gått och lekt med barnen. Det är ju "bara" en flaska, men jag gillar när dom har lite grepp på den så man kan hålla dom bra. Strumpona var väldigt fina, men jag har inte provat dom ännu, dom var rätt tjocka och det har ju varit sååå bra väder de senaste dagarna så dom får vänta tills det är strumpväder eller jag ska träna med strumpor på.
 
Hoppas på att få prova fler sånna blogbagar. Så kul!
 
Tjing så länge!!! =)
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0