Klänningen




Tänkte bara visa klänningen.. den har kommit nu! =) Eller.. ja, den kom ju för några veckor sen, men jag har inte kunnat lägga upp bilder här tidigare, men nu verkar det gå. Så här är den. Dock  står jag lite konstigt så lägger även in bilden från Bonprix, där jag köpte den.

 

Jag kommer att ha dom axelbanden till, även om jag inte har dom på bilden, ville bara visa hur den ser ut. Är glad att jag hittade en för mindre än 1000:-. Min gräns gick ju vid 3000:- men nu kan dom 2000:- läggas på annat istället! =) Mycket bra! =)

Sen får vi se hur det blir med skor och allt annat runt om... vill helst hitta billiga sånna oxå, eller om jag använder de jag har från förut... =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0