Fotbollsfintar... dribbling på hög nivå! =)

Måste bara lägga in lite underhållande tv... jag ryser när jag ser dom här bilderna, som den fotbollsälskaren jag e!



En av de främsta och kändaste dribblarna e självklart Barcelonas Ronaldinho här i "tävling me Manchester Uniteds Cristiano Ronaldo. Vem vinner?:


Min åsikt så e nog Ronaldinho än så länge vinnare!
Skulle kunna lägga upp hur många som helst... så underbart att titta på! =)
Vill du se mer så gå in på youtube och sök på Dribbling!

lasse
2007-08-27 @ 02:08:12
URL: http://greencurry.wordpress.com

Så sköna videos!

lasse
2007-08-28 @ 11:29:24
URL: http://greencurry.wordpress.com

Ja, very very soon ska vi fika. Måste bara få ordning på lite grejjer.. Kanske i veckan?

Victoronia
2007-09-06 @ 19:42:29
URL: http://victoronia.blogg.se

Angående gummistövlarna. De är lite bredare men det är bara bra för extra sockar. Men de glappar inte utan det finns perfekt plats för byxor och man kan även bara ha strumpbyxor. Finskor brukar jag ha stl 38 men här gäller den storlek du använder mest. Det är jädrans surt när det visar sig bli fel..håller med dig och jag hade ingen aning. Det står att man ska beställa en storlek större för att få plats med tjocka strumpor men det måste vara dem som har den vanliga storleken precis. Oftast är vi ju en 36½, 37½, 38½ osv. Jag är supersupernöjd. De är snyggt rutigt mönstrade inuti också. Har dem i svart. Och snabb leverans!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0