SKIT-comhem

Jag har inte kunnat gå in på nätet bara för att dom har haft driftstörningar... skitirriterande... men dom kanske vill betala mina räkningar då, som inte kommer in på rätt datum och så bara för att dom måste ha problem hela tiden... D e ju inte första gången... känns som om d händer typ nån gång i månaden... Jag och Cibba har bott här i snart fyra månader och d har redan hänt tre ggr! Tyckte att d var dax att kräva lite ersättning/kompensation efter som nu varade d i fem dagar så jag ringde till dom... Fick höra  att jag skulle ringa tillbax när allting ha kommit igång och se om d e nåt som e diskutabelt... Hmm.. va? Jag får väl ringa imorgon och se va dom säger om saken... om jag inte får nån kompensation för d här då vet jag inte om vi vill ha kvar comhem...  Men men.. a ja..  Skit samma..  =)

Jag har världens bästa sambo... Cibba e så lätt att bo med, vara med, prata med och allting... visst tjafsar vi, klart vi har olika åsikter om saker, d har man väl alltid... men jag har d så bra me honom.. han e så snäll! =) Hämtar mig på söndagar bara för att jag ska slippa sitta och vänta på pendeln t.ex... bara en sån sak! Han e så fin min ängel! =)

Jag jobbar för mycket! Jag e så trött hela tiden tack vare d! har varit ledig tre dagar på tre veckor, kommer ha ledigt en dag till på fyra veckor! Jobbat tre helger i rad nu, kommer jobba nästa helg oxå... inte för att jag behöver pengar utan mer för att jag inte vill jobba på min födelsedag och vart tvungen att byta, så då vart d att jag fick jobba den här söndagen oxå! Kommer väl gå in i väggen snart eler nåt!

Jag fyller år snart ja.. =S Hjälp... 26 år... snart 10 veckor sen Nina fyllde då.. hahaha...  =)

Träffa henne i Kista igår! Kul att ses! HM var ju ett kul ställe att träffas på dock! Men varför skratta så åt mina glasögon.. jag vill ju ha nåt liknande.. men oki.. jag håller väl me då, jag passade kanske inte riktigt i dom så jag får väl hitta andra. Sörjer mina gamla! Saknar dom otroligt mycket. Glömde ju dom på Mallis nånstans. Antagligen var d inne i Palma i nån affär där jag prövade nåt.
Typ så här såg jag ut i mina gamla... Får väl hoppas att jag hittar nåt liknande... har letat men ännu inte hittat!

Fotboll på tv... Milan, som har värvat Ronaldo nu... vilket borde betyda att målen snart borde rasa in om man tänker på hur stor målgörare han har varit hittills! Jag måste säga att trots att jag gillar att kolla på dom flesta fotbollsmatcherna så måste jag säga att jag gillar nog engelska Premiere League bäst...=)

Håller på att kolla på resa dessutom.. har inte riktigt bestämt när vi ska ha semester, men nån gång under sommaren i alla fall.. jag vill till Cypern, men va jag har fattat e d så dyrt där så vi får väl se lite.. funderar annars på att åka ner till Grekland igen.. jag vill ha Gyros.. hehe... såååå gott.. eller kanske Spanien... så lätt att vara nånstans däromkring när man kan språket! Men men.. vi får se som sagt...

Så kul för Cibba som nu har fått andra uppgifter på jobbet och blivit Gruppchef... var ju nåt han ville för att stanna kvar där... han e värd varenda framgång... =)

Ska hoppa in i duschen nu.. jobbar ju imorgon oxå så vill jag ju kramas lite me älsklingen...

Tjing så länge!!! =)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0