Graviditeten me ♥Noel♥

En lista om graviditeten :)

När fick du reda på att du var gravid?
31 januari 2008

Blev det en chock?

Njea, mer eller mindre planerat, men vi blev otroligt glada :)

Hur gammal var du då?
26 år

Hade du mycket halsbränna?

Nja... inte va ja kommer ihåg...

Spydde du mycket?
Nej... inget alls

Hade du mycket foglossning?
Ja... massa

Ditt sf-mått som störst?
Jag minns inte exakt.

Har du fått bristningar?
Ja, jag fick en del på magen. Men inget som stör mig.

Trodde du att det var en pojke eller flicka?
Trodde pojke hela tiden nästan

Vad hoppades du på?
Ett friskt barn.

Gick du över tiden?

Nej, det gjorde jag inte.

Födde du för tidigt?
En vecka innan BF.

Hur var förlossningen?
Lite småjobbig... 40 timmar och kejsarsnitt, men d finns nog värre egentligen

Blev du sydd?
Nope... eller.. jo.. massa stygn egentligen, eftersom d vart KS.. men inget "down there" =)

Dragen med sugklocka?
Nej

Hur många var inne i förlossningsrummet?
Inte riktigt säker... va några sköteskor och en läkare plus ja och Cibba

Hade du någon nära med dig?
Cibba

Vilket sjukhus födde du på?
Danderyds Sjukhus / Stockholm

Hur stor var bebisen?
53cm och 3920g

Vad fick den heta?
Noel

Var allting värt det?
Väldigt värt det. Skulle kunna göra om det utan tvekan och snart ska man väl d om allt går som d ska! =)
ticca
2009-11-26 @ 13:08:36
URL: http://ticcas.blogg.se/

Heej hur ee det??? Här ee det lite förkylt...

Det va ju ett tag sen, hoppas vi kabn träffas snart...

Kram...

Elin - Ett hus till oss - Vinn barnrumsinredning!
2009-12-01 @ 21:00:53
URL: http://etthustilloss.blogg.se/

Så rolig och intressant läsning. Bra information!



Jag önskar dig en mysig kväll!

Nina
2009-12-10 @ 15:57:43
URL: http://modesida.blogg.se/

oki. lycka till.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0