Loppi blogbag 1-åringen

Den här härliga blogbagen fick jag hem förra veckan! Mycket bra saker denna gång. Brukar det vara varje gång, men denna gång va nog en av de bästa! =) 
 
 
  1. Pipmugg från Philips Avent. Spillfri tack vare en unik ventil. Mjuka handtag. Hade gärna lagt upp en bild på Samuel när han testar den på insta, men jag lägger inte upp bilder på barnen på instagram eller facebook så d får bli här i bloggen istället. Återkommer med det. 
  2. Citroën C4 Picasso. En bil som Matheo snodde åt sig direkt. Han som älskar leka med bilar så Samuel får nog vänta på sin tur. Orginalet finns som 5-sitsig och 7-sitsig. Det här var en av dom vi valde mellan när vi köpte ny bil, tyvärr blev det inte den, men den va härlig att köra. 
  3. Rismums med tropisk smak från Semper. Samuel älskar den, bra mellis att ha med sig i bra format. Han mumsade i sig den ganska snabbt. Finns även i smaken skogsbär. Från 6 månader.
  4. Färdig gröt på klämflaska från Semper. Går att värma. Denna mumsade han i sig rätt fort oxå. Han har verkligen inga problem med att äta, men just sånna här mellanmålssaker e verkligen snabbmat för honom... =P Från 6 månader. 
  5. Aco MiniCare Lotion 60% fett. Jag älskar den. Den är bra för min hud, bra för mannens hud och bra för alla tre barnens hud så varför skulle jag inte. Använder normalt deras MiniDerm cutan så den serien e super!
  6. Ytterligare ett barn-kit från Folksam med burngel, plåster, skavsårsplåster, brännskadeplåster, solskydd, m.m. Superbra att ha i bilen och i vagnen... nu har jag tre så jag kan ha en i bägge bilarna och en i vagnen. Bra att ha med sig för man vet ju inte vad som händer på vägen.
  7. Bamse för de yngsta. Vi har prenumererat på denna förut, men då verkade dom inte så intresserade, nu när denna kom så vart det mer intressant och dom kom direkt och frågade om vi skulle läsa. Kanske ska börja prenumerera på den igen. Den är mer en pektidning dock så kanske de stora barnen bli lite för stora för den. För dom finns ju "vanliga" Bamse. Men den är nog bra till Samuel om några månader kanske! =) 
Superbra grejer som sagt som jag e jätteglad över att få hafått hem och ha provat. Hoppas på chansen att göra det fler gånger. Tusen tack bästa loppigänget! =) 
 
Återkommer med bilden på Samuel och pipmuggen när jag har fått in den i datan! 
 
Tjing så länge!!! =) 
Life of Johanna
2014-12-09 @ 15:40:12
URL: http://lifeofjohanna.se

måste kika in de där påsarna

Svar: Ja, dom är roliga att få hem! Alltid bra saker! =)
Angeleyes




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0