Kryper närmre... =)







Såg den här filmen igår... va asbra verkligen... ja var dock lite besviken över att den förra var bättre än den här, men ja e absolut inte missnöjd eller nånting över att ja såg den... tiden gick ju sååå snabbt eftersom man var helt inne i filmen och 2½ timme kändes inte alls så långt... Heath Leadger va ju så bra som Jokern, e verkligen synd att man inte får se honom i fler filmer pga av dödsfallet tidigare i år, så synd på en så underbart bra skådespelare... Nästa Batman kommer väl Two-face in i bilden me tanke på d som hände på slutet! *hihi*
Längtar redan.. =)

Annars händer d inte så mycket just nu.. har en del ja måste fixa innan bäbis kommer så d e väl d ja ska sysselsätta mig me den närmsta tiden, så får vi se om ja får sjukskrivning eller inte, min rygg orkar ju som sagt inte så mycket mer snart, men å andra sidan kan d vara skönt ibland att inte bara sitta hemma utan faktiskt ha ett jobb att gå till vissa dagar... men som sagt... ryggen orkar ju inte d egentligen, ja har pinat igenom dom två senaste veckorna. E trots d överlycklig över att min bäbis snart finns hos mig.. =) Inte alls lång tid kvar nu!

Den närmsta tiden e d barnmorskan, förlossningskurser och amningskurs... funderar även på att ta profylaxen och barnavård, men en kollega/kompis sa till mig att man klarar sig utan och hon har två barn, så ja tror på henne... får se hur vi gör... Dessutom e d läkartid och födelsedagar, sen kommer veckan då d e beräknat så d e rätt fullbokat den närmsta tiden... Behöver lite mer tid.. eller bara göra d som behövs göras under den tiden som finns.. *hihi* Snart e h♥n här.. =)


Vecka 29 och vecka 32...

Ser på bilderna att ja växer ganska bra... man märker ju inte riktigt d när man ser magen hela tiden... men kollar man på bilderna så ser man...

Va på IKEA för nån vecka sen.. då me Cibba, lillebror, lillebrors kompis Jonathan och hans lille son Maximilian... så himla söt unge.. han ser verkligen ut som en docka vid vissa tillfällen... Dessutom gör han rätt ofta så himla söta miner
Så himla söt...

Tycker d e tråkigt att vädret blev så mycket sämre som d blev.. regn och kallare, ja som älskar värmen.. men men.. bara inse att d faktiskt snart e slut på sommaren...

Ska åka och hämta Cibba om ett litet tag, han e och jobbar nu på kvällen... Min älskade snutt.. L♥ve you... =)

Tror ja ska sätta mig i soffan ett tag och kolla lite tv... Eller ta hand om disken.. hmm.. =P

Tjing så länge!!! =)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0