Lite outfits och magbilder.. =)

Måste ju lägga upp min fina mage... inte så långt kvar nu.. Längtar så mycket efter dig..

v. 16 v. 18
v. 21 v. 23
v. 15, v.18, v.19, v.21 och v.23
(orkar inte göra nåt snyggare av veckorna nu så d får bli så här!)

E rätt så stor nu känner ja... Ryggen börjar ta emot.. Tänk om d e två i alla fall... *hehe* har inga riktigt nytagna bilder, den senaste e från vecka 23... Ska väl ta snart, men d här får duga än så länge.. =)

Va mycket man måste ta tag i innan... kan inte allt komma automatiskt, med föräldrapenning, havandeskapspenning osv. Hoppas att ja får ut havandeskapspenning för som sagt, min rygg vet inte hur länge den pallar, fast än så länge e d skönt att gå till ett jobb ändå! =)

Vagnen e inhandlad, gjordes för 3 veckor sen ungefär. E så himla nöjd, den kommer vara så fin och ja har bara hört bra om den vagnen från folk ja frågat om va dom tycker om den som ja sett har den..

Lite jobbigt e d när d e varmt, men ja tar hellre d än kyla och regn. Älskar värmen, men höggravid och 30 + e inte världens roligaste kombination...

Ska gå och sätta mig bredvid min älskade plutt, om en halvtimme e d dax för Sveriges EM-premiär mot Grekland!!!!

HEJA SVERIGE
HEJA SVERIGE!!!!  
Bild från stockholmsfoto.se




Cibba och ja...

Nu e d snart dax... Zlatan i form, Henke e me... anfallet e som sagt inga problem, me Zlatans form i alla fall i Inter så e ja otroligt possitiv..

Tjing så länge!!! =)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0