Fortfarande...

Noel♥ är fortfarande hemma, han har varit hemma sen torsdags, idag e d onsdag... så en vecka... Från början va det bara en förkylning men han åt inte då han alltid hostar pga förkylningsastman och får ont i halsen tack vare den, då kände jag att d va bättre att hålla honom hemma tills han äter igen..
Vilket han började göra ordentligt i måndags kväll, så då tänkte ja att han skulle få gå idag, men så hade han feber igår igen, ingen stor temphöjning, men likväl feber då den låg på 38,3.
På det så säger han att han har ont i örat, vaknar och skriker och allt därtill så min kvalificerade gissning är att han har åkt på en öroninflammation. Ingen idé att gå till läkare med andra ord, om d inte håller i sig för länge eller så, då dom ändå inte gör nånting åt en vanlig öroninflammation längre.. så ja.. där är vi nu. Stackars plutten...
Man känner sig så hjälplös när det gäller ens barn och smärta, självklart vill man ju att dom ska må bra och vill helst ta allt själv av det dom har, men nu går inte det! ♥Matheo♥ har dessutom feber och är sjuk och gring han med så... ja.. suck... kan vår och sommar komma nu så man slipper så mycket sjukdomar som bara går runt hela tiden.

Ska in till stan lite senare, köpa ett par överdragsbyxor till ♥Matheo♥ och kolla på fodrade sånna till ♥Noel♥, se om jag hittar, vet inte riktigt hur jag ska göra med dom, har ju köpt sånna som inte är fodrade ännu, ska man köpa ett par underställsbyxor typ eller ska man ha både och i överdragsbyxor? Ska i alla fall kolla om jag hittar och så får vi se om jag köper eller inte..

Trött idag.. uppe sen 05.30. Vore lite kul om man fick sova nån gång. Men nä... tonåren väntar jag på nu. Då borde det inte vara några problem! =)

Surfa runt lite till och sen in och duscha är vad jag ska göra nu.

Tjing så länge!!! =)
Linda aka Javamorsan
2011-04-06 @ 21:23:49
URL: http://baralinda.se/wordpress/

Usch vad jobbigt. Min ena dotter var hemma i över två veckor. Först snörförkyld vilket sen visade sig vara en öroninflammation vi inte märkt att hon hade. Trumhinnan sprack och då märkte vi det :(



Hoppas barnen blir helt friska snart / Linda




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0