Vanish


Andra produkten jag har fått "buzza" om är Vanish. Det första som slog mig, på ett positivt sätt, är att alla är svanenmärkta. Miljömärkta. Gillas mycket.

Från vänster:

  • Vanish Soffa & Matta Spray.
Avlägsnar fläckar på möbler, bilsäten och mattor. Neutraliserar lukt.
  • Tre burkar med fläckbortagningspulver som man kan använda direkt i maskinen, eller förbehandla innan tvätt. Alla tre är parfymfria och rekommenderas av astma och allergiförbundet.
  1. Den vita är Vanish Crystal White pulver. Den gör vita kläder vita igen.
  2. Den rosa är Vanish Oxi Action pulver. Den är lämplig för alla färger och temperaturer.
  3. Den gröna tar bort 99,9% av bakterierna.
  • Två flaskor med gel som man kan använda direkt i maskinen, eller förbehandla innan tvätt. Dessa fungerar även på ull och silke.
  1. Den rosa Är Vanish Oxi Action Gel som är lämplig för alla färger och temperaturer.
  2. Den vita är Vanish Crystal White gel. Den gör vita kläder vita igen.
  • Vanish Förbehandlarspray Parfymfri.
Lämplig för alla färger. Förbehandla direkt på fläcken innan maskintvätt.

Sedan fick man även med 10 provpåsar att dela ut. Jag har hittills delat ut 8.
Har varit rätt blandade åsikter. Allt från; "jag älskar vanish" till; "den här funkade tyvärr inte till denna fläck"
Min personliga åsikt om denna produkt är att den tar bort en del fläckar. många av barnens kläder blir rena med vanish i tvättmaskinen, men sen finns d en del som den inte riktigt tar bort. Som tandkräm till exempel. När Noel hade hällt ut en den tandkräm på soffan så hade jag kanske lite för höga förhoppningar om vanish, jag vet inte, hade hoppats på att dom skulle gå bort, men tyvärr inte. Däremot så tar den bort choklad och rödvin bra. Så jag skulle vilja säga att den funkar rätt bra. Tandkräm kanske egentligen inte hör till vanligheten.
Kommer säkerligen köpa denna produkt själv mer, men kanske inte ha dom höga förväntningarna på fläckar som kanske är lite ovanligare... =)

BLI EN BUZZADOR

Som buzzador får du utan kostnad testa nya produkter och tjänster.

Hur länge det dröjer innan du kommer med i din första kampanj kan variera från någon vecka till månader beroende på hur väl du passar in i de kommande kampanjerna.

När det finns möjlighet att komma med i en kampanj så får du besked om det via mail.

 

Följ den här länken så det framgår att det är jag  som har bjudit in dig (mitt användarnamn som buzzador är greatforever):
<a href=https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-regstep1&lang=SE&refstr=greatforever>https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-regstep1&lang=SE&refstr=greatforever</a>
Om du vill veta mer innan du bestämmer dig kan du följa den här länken:
<a href=http://www.buzzador.com?refstr=greatforever&lang=SE>http://www.buzzador.com?refstr=greatforever&lang=SE</a>
Hälsningar,
greatforever

 

 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0