Dags igen..

Fått uppmaningen om att det är dags att göra ett nytt inlägg igen... jag lyder... ;)

Har inte riktigt motivation till att skriva så mycket, därför det blir lite tunnt med inlägg. Jobbar från 6 på morgonen och går då upp 04,30 och sen när man kommer hem har man annat att ta tag i...

Diskmaskinen har t.ex gått sönder, så nu blir det till att köpa en ny då det skulle kosta för mycket att laga den i jämförelse hur länge den ska hålla till. Då kändes det bättre att köpa en ny. Efter mycket velande och prat med en vän som säljer vitvaror så blir det nog denna.
Hur som betyder det att man måste diska förhand. Ja ja.. jag vet, dagens i-landsproblem.. men har man inte gjort det på 3 år så är det lika jobbigt som jag vill få det att låta som. Det tar tid, tid från att leka med barnen t.ex.

Våra pojkar börjar bli så stora... Matheo fyllde nyss två år och om dryga tre månader så blir Noel fyra... skumt...
Två bilder på underverken.. =) Så himla mysiga, men oj va mycket tid och oj va dom kräver tid.. Det ger jag dom gärna, men ibland e jag såå trött när jag kommer hem och har jobbat från 6... =P

Nästa vecka ska Noel opereras... förstorade polyper. Lätt operation, men oj va jag har kämpat för att få tiden.. BVC sa bara "man gör inget i den här åldern" men när jag kom till ÖNH så sa hon "Det är i den här åldern man GÖR nånting." Ehh.. oki.. tack... dessutom så va det inte alls det här dom ville få det till, utan att Noel kanske bara är så störig som han e.. men jag vet att så inte e fallet... Pga sina förstorade polyper så sover han inte så bra och det finns två sätt som man reagerar på när man inte sover så bra... antingen sitter man i ett hörn och inte orkar göra nånting typ eller så springer man omkring och tjafsar och t.ex puttas eller så.. och Noel är det sista... Grejen är ju att hade inte min bror opererats för just förtorade polyper så hade jag inte vetat om det på samma sätt och BVC sa "barn är så här" men jag känner min son.. han är inte så här störig så jag har kämpat ett bra tag nu, till slut fick vi komma till ÖNH efter att jag själv hade sagt att hon vi gick till fanns (?)!
Det första hon säger när jag kommer in med Noel är "Jag behöver inte ens undersöka honom, jag hör direkt att han e så nasal så det finns ingen tvekan om förstorade polyper!" Men tack för det!!! Och skitBVC!!!
Så den 13/6 (nästa onsdag) ska han opereras... hemskt, jag vet inte hur jag ska klara att mammas ♥ ska sövas och ha ont efter det, men jag vet att det är nödvändigt för honom så... det är bara att vara stark för Noels skull!

Just ja... gift mig har jag ju gjort oxå... Lördagen den 19/5 2012!!! Oj vilken dag.. helt underbar och helt underbara människor som kom. Underbart väder... natten till fredagen regnade det ju så jag tänkte "ja ja.. det regnar väl imorgon oxå" så jag gick och köpte ett paraply, men det behövdes verkligen inte... underbart.
Några bilder:
bilder tagna av Jennie Pihl.
Så numera heter jag Marie Löfving Johansson. Jag har valt att ha bägge namnen då Löfving inte e lika vanligt så jag ville inte bli av med det. Johansson är just nu Sveriges vanligaste efternamn så... det kanske säger allt.. ;)
Dags att göra lite mellis innan lunch till killarna som idag är hemma från dagis då det är röd dag, Sveriges nationaldag.

På fredag börjar EM... som jag har längtat!!! Hejja Sverige! =)
Tjing så länge!!! =)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0