Magsjuka

Matheo kräktes igår efter att han sovit nån timma.. tur att han gjorde det i sängen där det fanns sån plastad frotté... Han kräktes bara en gång och sen sov han hela natten på Noels plats. Nu på morgonen har han druckit två glas vatten ett glas juice och två glas mjölk... törstig kille... och ja.. jag vet att man inte ska ge mjölk till magsjuka, men han ville verkligen ha.. Dessutom är den laktosfri.. =)

Ja, så killarna är hemma igen. *suck* Eftersom det är så smittsamt så är det bäst att syskonen är hemma oxå, vilket jag självklart tycker att dom ska vara. Sen är det ju d där med 48 timmar så.. ja.. dom kommer gå tillbax till dagis på måndag om inget annat händer!

Skulle haft tvättstuga idag, men det får bli lite tvättstuga hemma istället... jobbiga är bara att vår tvättmaskin tar 2h19m på det program vi behöver köra medans tvättstugans maskiner tar 42-45 minuter... Men men... jag vet... dagens i-landsproblem.
Bara ta tag i dagen och hoppas att Noel, jag och Cibba klarar oss från magsjuka...

Ha en bra dag alla! =)

 
Tjing så länge!!! =)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0