Ny vagn

2008 när ♥Noel♥ kom så köpte vi vagn, såklart ny. En teutonia fun som med liggdel och sittdel kostade ganska precis 10 000:-. Vi har varit sååå nöjda med den och använt den väldigt väl. När jag kollade på den för ett litet tag sen så upptäckte jag att varukorgen var trasig och tyget på sufletten var trasigt. Den är ju som sagt väldigt använd. Försökte hitta ny klädsel till den på alla möjliga barnbutiker, men det går inte. Många barnbutiker tar bort teutonia då dom har haft stora leveransproblem, så jag visste inte riktigt vart jag skulle vända mig,. Slutade med att jag satt och letade på blocket och hittade två vagnar. Den ena var likadan som vår i färg och allt, men mer hel och såg mindre använd ut, bara det att den hade gått sönder på suflettyget oxå så jag tackade nej till den vagnen eftersom jag ville ha en hel vagn. Sen hittade jag en annan vagn som oxå är en teutonia fun men nåt år senare för 1000:- som jag slog till på.
Denna vagn:
 
För 1000:- fick jag denna vagn, svart vagnklädsel, hårdlift, skötväska och lite tyger till hårdliften. Tycker jag var hur bra pris som helst! =)
 
Vagnklädseln:
 
Skötväskan:
 
Ska sälja skötväskan och hårdliften och även en Emmaljunga mjuklift som jag fått av en vän så får vi se hur mycket jag har köpt vagnen för egentligen sen. =)
 
Har idag även varit och köpt en nästintill oanvänd teutonia mjuklift som kostar 1195:- ny för 150:- Kändes jättebra! =)
Andra advent igår.. tiden går fort men samtidigt långsamt. Mini i magen är inte alls så busig som sina syskon, eller så känner jag inte h*n lika mycket pga moderkakan i framvägg. Vecka 28 på onsdag, Förra veckan gick jag under 100-dagarsstrecket oxå. Längtar och undrar vem som är där inne.. Enda skälet till att jag inte vill ha en kille är för att vi inte har några namn, men även om det kommer en kille till så kommer han vara älskad, så namn kommer väl ändå till slut.. =) 
 
Matlagningsdax... 
 
Tjing så länge!!! =)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0