Bild på Samuel



Denna bild e tagen för nån vecka sen



Små fötter 

Måste bara lägga in en favvobild på bröderna oxå


Tjing så länge! =)
Hanna Of Sweden
2014-04-19 @ 10:58:37
URL: http://hannaofsweden.se/

om jag inte sagt grattis till samuel ännu, så gör jag det nu, GRATTIS!! :) underbart söt, precis som sina bröder! ^^
kul att du börjat blogga igen och vad fint du fått det här inne. :) kass på att läsa blogga, men ska försöka kika in, haha.

GLAD PÅSK på er! <3

Svar: Tack så jättemycket snälla du.. =)
Jag önskar ibland att jag hade orken att blogga lika ofta som du. =)
Jag har använt en sån mall så jag måste göra iordning mer, men känns lite bättre än den babydisney"tapeten" jag hade innan... ;)

Hoppas allt är bra med dig och att vi kan ses nån dag i sommar när vi kommer ner (kommer ner vecka 27 som det ser ut nu)

Kram på er! =)
Angeleyes

Hanna of Sweden
2014-04-20 @ 18:58:11
URL: http://hannaofsweden.se

JAAA!! Det hoppas jag oxå att vi kan... :) v.27 jobbar vi fortfarande, men nån eftermiddag borde ju gå. lördag v.27 till lördag v.28 är vi i falkenberg.

kram kram

Svar: kan ju höras när vi kommer ner, blir antagligen måndag v. 27 som vi åker så du kan väl spara nån eftermiddag åt mig/oss! =)
Angeleyes




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0