Mulle Meck m.m

Varje vecka har Noel simskola på lördagar, som han för övrigt bara älskar. "Strunt i fotbollen mamma, jag vill gå till simskola" fick jag höra när jag frågade om jag skulle anmäla honom till fotboll i år igen. Kul att han gillar det. 

När Noel tog med sig pappa till simskolan i lördags passade jag på att umgås lite med mellansonen, dock med Samuel i bärselet. Vi åkte till Mulle Meck som han bara älskar. Va ju så fint väder så vi kunde ju inte sitta inne. 




Vad gjorde jag utan bärselet?

Idag skulle vi åkt ut på landet men Noel va så förkyld i morse och lite hängig så det vart en dag hemma bl.a på gården. Samuel har varit ganska grinig idag, men efter en omgång bajs så verkade d släppa, så jag antar att magen spöka. 
Nu på eftermiddagen och kvällen har Noel sett ut att må bättre, dock så sa han att han hade ont i örat innan han skulle sova så vi får väl se om d blir nåt dagis för honom imorgon. 

Slänger in en bild på Noel och en bild på Samuel oxå medans jag ändå håller på. 



Från Mulle Meck förra gången vi var där allihopa. 



Hehe.. Vaddå undra vad som händer! ;)

Tjing så länge!!! =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0