Nyinhandlat från Kiddoz

När Noel var liten så kom min morbror med en sk. barnvagnsregistreringskylt. Den va jättefin verkligen och lite häftig att ha på vagnen. När Matheo föddes så ville jag självklart ha en till honom oxå. Hittade en på Supergrafik då som jag nästan tyckte va ännu finare än den Noel fick. Var självklart tvungen att nu beställa en till Samuel oxå. Men denna gång köpte jag den från deras systersajt Kiddoz
 
 
 
 
Du hittar barnvagnsskylten genom att klicka HÄR
 
Dessutom köpte jag, precis som jag gjort till de andra två, en handduk från Gripsholm med Samuels namn på. 
 
 
 
För att köpa en personlig handduk klicka HÄR
 
Det finns naturligtvis en massa annat att göra personligt med gravyr broderi eller kanske en doppresent. 
En sak jag verkligen reagerade på var leveransen. Jag gjorde min beställning vid 12-tiden på torsdagen, på fredagen hade jag dom i brevlådan. Då hade dom hunnit göra både min registreringsskylt och handduken OCH hunnit lägga dom på lådan. Galet snabbt! Kommer definitivt att handla från www.kiddoz.se igen! =)
 
 
Tjing så länge!!! =) 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0