Loppi Event. Uppdatering

Den 30/9 var det dax för ett nytt LoppiEvent. I Eric Ericsson-hallen på Skeppsholmen. Tog med mig Samuel då d var en tisdag mitt på dagen. Stockholm bjöd på sitt bästa väder och Samuel på sitt bästa humör. 
De små bilderna är klickbara!
   
 
Den här gången var det Loppi BabyLove. Jag hade fått en VIP-inbjudan så jag var där redan 11.30 och sen kom det andra vid 13 då "bloggdelen" var slut
 
Började med lite lunch och sen var det lite som hände på scen med Loppigrundaren som presenterade en hel drös med sponsorer.
 
*MUMS*
 
 
 
Trygghansa och Philips Avent var huvudsponsorer som ni ser. 

Konfrencier var Anita Schulman   
 
På scenen följde sen lite information från sponsorerna och sen även en kändisdebatt. 
 
Efter allt på scen så blev det lite mingel och lite checkande av utställare. 
Köpte lite från en av dom... Blingo, där man även fick en mössa. Gillade dom verkligen. 
 
Lite fler bilder av saker man fick och av oss och mumin.
     
 
Lite av Goodiebagen man fick med hem
 
 
 Ett mycket trevligt event och jag ser fram emot nästa! Tack Loppi! =)
 
En annan sak är ju loppis vinstregn. Du kan vinna massa fina priser om du går in på http://loppi.se/vinstregn

Tjing så länge!!! =) 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0