En del av sommaren

Det har ju inte direkt varit det bästa vädret denna sommar. Så tråkigt väder har det inte varit på ett bra tag. Sämsta var nog när metreologen på tv sa att det slogs värmerekord och låg högrtyck över hela världen utom just över Sverige. Men lite har vi väl hunnit med under sommaren. 

Sommaren och semestern började den 4/6 då Cibba gick från jobbet på semester och pappaledighet. 
 
Den 15/6 började Noel simskola 
 
Eftersom det regnade så mycket så vart det inte så mycket badande. Det som syntes i inlägget från 3/7 var bland dom enda gångerna, jämfört med förra året då vi typ bodde på stranden. 
Det var istället tid för lekland och lekplatser när det inte regnade men ändå var för kallt. 
 
 
Min 1 1/2-åring (redan) älskar vatten så han satte sig mitt i vattnet i Mulle Meck-parken. 
 
Mellan 12/6-19/6 åkte vi ner till Gbg och hälsade på min moster. Tog självklart med mig hela familjen och även lillebror. Där nere vart det besök på Alfonshuset, Slottskogen, Liseberg och Ullared (Gekås). Bästa var väl att vi hade uppehåll hela veckan utom 15 minuter på fredagkvällen medans det hade hällt ner regn här hemma, vi valde verkligen rätt vecka! :)
          
 
När vi kom hem från Göteborg så var det inte speciellt fint väder så vi började prata om en resa nånstans. Sagt och gjort så bokade vi en resa till Sunwing resort hotel i Makrigialos Kreta. Den 6/8-13/8 var vi borta. 
Mer om det i nästa inlägg! :) 

Nu är det dags att duscha och gå och lägga sig snart eftersom jag har lite att göra imorgon. Fredag igen och sen sär det sista helgen som mammaledig, på måndag börjar jag jobba igen efter att ha varit ledig sen januari 2014. Har visserligen jobbat nån dag i veckan i våras men nu börjar jag alltså på riktigt. Sista gången??
 
Tjing så länge!!! =) 
 
Anonym
2015-09-03 @ 23:54:10

Så fina era killar är 😍




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0