Glada vädret! =)

Va glad man blir av sol... man märker verkligen att solen behövs... hur mycket mer social man blir av den... Fan va svenskar e soltörstiga egentligen.. så fort minsta lilla solstråle tränger sig igenom molnen så slänger vi av oss tröjor och shit... =) I Spanien och så e d tvärtom.. om man inte e turist dvs... där tar dom på sig kläder för att skydda sig mot solen istället.. visserligen har dom lite fler soltimmar där nere, men d e lite kul att se... =)

Igår va jag ledig... ängnade min lediga dag åt att slösa lite pengar.. gick upp klockan nio... kollade våra bästa år och så och drog sen iväg till frisören... eller skönhetssalong e d egentligen och igår va första gången som jag "använde" stället till nåt annat än att klippa mig.. jag gillar stället... dom e sååå trevliga... igår färgade jag även mina fransar... underbart bra vart d, så imorse så slapp ja använda mascara... =) Såg inte alls lika trött ut t.ex. som jag brukar göra! =) Skööönt! Sen klippte jag av en decimeter typ av mitt hår oxå..., men d behövdes... hon som klippte mig va jättebra och urgullig verkligen.. =) Hon gjorde sånna lockar på mig som jag velat prövat länge och d vart skitbra verkligen.. funderar på att göra dom permanent... Vill verkligen.. blev sååå snyggt..

Resultat:
image54

Nina hade ju me sig kameran, skitkul... gillar att ta kort och jag har väl alltid varit lite av en linslus.. hehe... =) Men jag tror inte att jag e ensam.. kolla dessa bilder så förstår ni nog va jag menar.. =P Eller hur Nina.. ;)

Tagna vid NK och även vid Norrmalm.. =)

Kan lägga in en bild på va jag hade för kläder och även en ny tröja som jag köpte igår som var såååå underbra.. älskar den redan :
image58

Jag har en strandklänning under och linne över, så jag satte ett skärp i midjan för att d inte skulle synas att d inte är en hel klänning... =) Sen har jag mitt nya gröna äpple från Guldfynd som Nina var så snäll och köpte till mig eftersom hon vet hur länge jag har velat ha det! =)

Här e nya tröjan... :


image59
Den e verkligen jättefin! Hundtandat mönster och det sitter ihop... Ingen slip-over över alltså! =)

Hmm.. tror att vi gick omkring i 2½ timme i alla fall och sen åkte jag hem.. precis när jag gick av tåget ringer Cibba och säger att han e i bilen på väg hem från Västerås, där han har varit på utbildning från i tisdag... Då frågar jag honom när han e hos sin mamma och pappa, för han hade lånat deras bil eftersom jag ville ha våran och dessutom vet jag inte om jag litar på att den inte stannar nånstans på vägen... 5-10 minuer hör jag honom säga.. Oki säger jag, men då kommer jag och hämtar dig.. Jag åker på en gång.. går inte ens upp me grejerna jag köpt... när jag kommer fram efter inte ens en kvart så e han inte där.. då ringer ja honom och frågar varför han inte e framme ännu... då hade han sagt 50 minuter, som jag hade hört som 5-10 minuter.. så där fick jag sitta och vänta i nästan 45 minuter på att han skulle komma... tur att d var så varmt och skönt ute.. och tur att man har mobilen som man kan kolla tv i och surfa på internet me.. =P

Hoppas bara att d blir lika fint väder imorgon nu... jag e ju ledig imorgon... sen får d jättegärna bli lite tråkväder från söndag och framåt.. eftersom jag jobbar 6 dagar i sträck efter imorgon... =) Imorgon e d bandydax för cibba och lillebror igen... Bonnie ska me oxå.. hon e så snäll.. Tur d.. för min bror behöver d.. Han e så snäll han me.. =)

Upptäckte precis att ja har en till "Outfit-bild" =P Lägger upp den oxå medans jag ändå håller på:
Helt vanlig tröja egentligen, men den e sååå skön..

Va hos cibbas mamma i söndags... fick lite kläder från henne... ganska mycket faktiskt, bl.a den tröjan och sen ett linne som hon egentligen tänkte skicka me bland kläderna som ska ner till Filippinerna, men nä.. d fick hon inte.. världens sötaste linne.. ska ta kort på d och sätta in d här när ja gjort d... underbart i alla fall...

Nu går jag... orkar inte mer.. ögonen börjar gå ihop snart.. kanske inte orkar kolla på serierna jag vill se när cibba kommer om 15-30 minuter... vi får väl sen.. kram och gonatt på er.. =)

Tjing så länge!!! =)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0