Vaccin?

image162

Nu börjar ja få lite panik... 35 dagar kvar och ja läste just att ja borde vaccinerat mig redan 6 veckor innan ja ska åka... hmm.. den tiden har ju redan passerat så onsdag efter jobbet e ett måste för att min kropp ska hinna få dom vaccinationsdoser som den behöver... f*n att ja inte tänkte på d innan... att läsa menar ja, för att ja måste vaccinera mig mot minst tre saker har ja ju vetat hur länge som helst.. grr... alltid ute i sista stund! A ja... d ska väl gå i alla fall, men man kan tydligen få biverkningar om man tar dom lite tätare än man borde... D lär väl visa sig.. hade tänkt att åka till Hötorget och vaccinera mig... har hört bäst rekommendationer om d stället så ja få ta mig dit. Dyrt kommer d bli, men så får d vara, betalar gärna lite för att slippa magsjukan och d andra sakerna man kan få, speciellt när min mage har blivit så himla känslig.

Lillebror brände nya cd:n till mig häromdagen... blev riktigt fövånad över dom fyra... :
image164



Spice Girls - Greatest Hits





image165



Backstreet Boys - Unbreakable





image166



Westife - Back Home





image167



Peter Jöback - Människor som du och jag





Faktiskt så var dom bättre än va ja trodde, men Bsb brukar inte göra en besviken.. ännu mindre nu när dom spelar lite mer mogen pop.. =) *hehe* Tråkigt bara att Kevin inte e me längre... Ja.. ja vet att d e lite fjortismusik, men ja gillar dom.. och Peter Jöback har Sveriges bästa och vackraste röst.. utan tvekan! =)

Orkar inte skriva så mycket nu.. ska först och främst sätta mig i soffan och softa lite me min älskade sweet och kolla på nya avsnittet av House.. som ja har längtat! Hehe.. För d andra så har ja ont i ögonen igen.. fattar inte va felet e.. usch.. hemskt...

Skriver kanske mer imorgon... e ju i alla fall ledig.. får väl se om ja orkar.. =)

Lägger in en låt som ja har fastnat för av nån konstig anledning.. gillade den inte alls från början... E inte så förtjust i henne av nån konstig anledning.. =) Men låten blir bättre och bättre och nu e den ett måste i min iPod! =)

Fergie - Big girls don't cry



Tjing så länge!!! =)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0