30 frågor

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Inredde ett barnrum! =)

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Hmm... vet inte riktigt om ja ens gav ett sånt! =P

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
ja Jenny och Jonas bl.a... och några gamla vänner som man inte riktigt umgås me nuför tiden...

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej... tack och lov...

5. Vilka länder besökte du? Stannade faktiskt i Sverige för första gången på många år.

6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?
Hmm... jo.. kanske en sak, men vi får väl se om d går detta år istället! =)

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
14:e januari: 6-årsdagen, 9:e maj: Noel döptes, 10:e september. Fick reda på vårt andra mirakel, 27:e september: Noels 1-årsdag, 14:e december: RUL.

8. Vad var din största framgång 2009?
Ehh.. oj... bra fråga... =S

9. Största misstaget?
Mmm... d tar vi en annan gång! =)

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Bara vanliga förkylningar *peppar peppar*

11. Bästa köpet?
Lägenheten... :)

12. Vad spenderade du mest pengar på? Lägenheten, igen.. :) Men den e värd d! =)

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja.. klart.. mina fina pojkar gör mig alltid glad... Noels alla framsteg e ju heelt underbara! =)

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Oj... d finns säkert nån, men ja vet inte riktigt så där just nu!

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
gladare! Kan man bli annat me Noel som son?! =)

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Träning... ja vill verkligen ta tag i d efter denna graviditet..

17. Vad önskar du att du gjort mindre? Godisfrossat...

18. Hur tillbringade du julen?
Med mina fina pojkar, mamma, pappa, bror, morbror, farmor, cibbas föräldrar, kusin och en vän till deras familj.

19. Blev du kär i år?
Alltid... i mina älskade pojkar! =)

20. Favoritprogram på TV?
Oj... haha... e serietorsk... finns sååå många...

21. Bästa boken du läste i år? Måste nog säga milleniumtriologin.. :)

22. Största musikaliska upptäckten?
D va ju oxå en fråga... :)

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
D va d säkert, men d e ju snart min födelsedag så ja kommer inte ihåg eftersom d va ett tag sen.. :)

25. Något du önskade dig men inte fick? Säkert

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Inte så mycket, hade väl familjen här och åt sen godsaker me min egen lilla familj! =)

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Klart d finns.. :)

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Haha... blev "ta-på-dig-det-du-får-på-dig"-stilen

29. Vem saknade du? Farfar och mormor får gärna komma tillbax, dom hade varit såå stolta över oss nu.. både mig och min bror! =)
Självklart kan ja skriva Cibba och Noel när ja inte va me dom oxå! =)

30. De bästa nya människorna du träffade? Alla i mammagruppen.. Kerstin bl.a. =) Va kul att träffa

Tog emot denna utmaning av Hanna (hannaofsweden.se) och utmanar dom som känner för d, men lämna gärna en kommentar om ni gör denna... skulle vara kul att läsa! =)


Hanna
2010-01-01 @ 06:30:35
URL: http://hannaofsweden.se

GOTT NYTT år gumman!! ^^ Kul att du tog dig an "utmaningen"... =)



Kram kram (gääääääsp)

Maria
2010-01-08 @ 18:34:23
URL: http://hampusensmamma.blogg.se/

Jag har antagit utmaningen =)

Saadet
2010-01-13 @ 14:26:35
URL: http://saadet.blogg.se/

Najs blogg du har!!!!! Ska vi följa varandra på bloglovin? det skulle vara riktigt roligt=) ha det bäst=) Puss

ticca
2010-01-15 @ 14:16:03
URL: http://ticcas.blogg.se/

Heej hur ee det??? det va ett tag sen... =)

Har det hänt nått kul?? Här har det inte hänt nått nytt annat än att Anton har haft falsk krup.. =(

Men annars är det bra...

Skulle vara kul att träffas... Har du tid???

Kram kram

♥ Jenny ♥ - Min kamp mot min vikt
2010-01-21 @ 13:11:45
URL: http://forsbergjenny.blogg.se/

Tack för tipset

Dorothea - Tvillingmamma & Gravid
2010-01-22 @ 22:27:18
URL: http://www.alltforforaldrar.se/theans/

Hallå.

Haha, jo tack. Fasiken vad svårt det är med pojknamn.

Önskar jag kunde säga, men vi håller namnen hemliga tills vi bestämt oss ;)



Hoppas ni får en toppen helg. Kram på er.

Dorothea - Tvillingmamma & Gravid
2010-01-23 @ 19:40:20
URL: http://www.alltforforaldrar.se/theans/

Ja herregud, det är inte lätt.

Man vill ju inte bara "ta nått" heller, haha. Jaja det får duga ;P Det känns ju lite fel.

Vi får hoppas att det släpper när vi ser h*n =)

Dorothea - Tvillingmamma & Gravid
2010-02-01 @ 12:18:07
URL: http://www.alltforforaldrar.se/theans/

Hallå =)

Min gissning har -och har alltid stått sen första början jag publicerade listan.

"8 Feb. Jag - Flicka 4100 g 51 cm."

ticca
2010-02-06 @ 17:26:25
URL: http://ticcas.blogg.se/

Heej vi har en volvo 745 88 =)

Dorothea - Tvillingmamma & Gravid
2010-02-06 @ 18:52:30
URL: http://www.alltforforaldrar.se/theans/

Hallå.

Vad bra, ja jag har bara hört bra om kavat faktiskt.



Nej, jag hoppas inte att det blir lika utdraget - men det kan man ju aldrig veta. Jag klarade det ju sist utan bedövning så slänger jag på lite sånt nu lär det väl gå finemang ;) Haha, gäller att vara positiv vettu.

Haha.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0