Sommaren 2013

Vilken sommar vi har haft... förstod nästan d med tanke på den långa vintern om vi jämför med förra året och skitvintern/skitsommaren. Brukar oftast vara så. 

Vi har inte gjort så mycket under sommaren förutom badat och lekt. Man behöver inte göra så mycket mer när vädret visar sig från sin bästa sida. Var ner till moster i Göteborg en sväng och vi lyckades pricka in rätt vecka, då det var lite sämre väder här i sthlm och bättre väder i GBG så d blev himla bra ändå.
 
En sväng förbi Ullared hann vi självklart med. Cibba och lillebror skulle hålla reda på barnen så jag kunde gå och handla lite kläder och sånt som vi behöver m.m. Plötsligt så hör jag i högtalarna "vi har en liten pojke som har försvunnit från sina föräldrar, han heter Matheo och har shorts och tröja på sig..."! VISSTE att jag skulle få höra nåt sånt med den busungen. Man kan verkligen inte släppa honom en sekund ur sikte eftersom han e så snabb och så liten. Så där sprang jag omkring och letade efter honom men sen får jag ett samtal av min kusin som säger att han såg Matheo springa förbi på väg ut utan Jonas och Cibba så han sprang efter och fångade honom, så skönt att höra d, men jag var inte glad på Cibba och Jonas!
 
Annars har vi varit en del på landet, tänkte barnen skulle få samma uppväxt som jag har fått nu när vi inte har hus och gräsmatta själva. Så underbart att vara där ute mitt i lugnet!
 
På måndag flyger vi till Cypern. En vecka med mer sol och värme och bad m.m. underbart.,.. hoppas verkligen att det här hotellet är lika bra som det hotellet vi var på på Rhodos. Helt underbart ju! =) Sitter dock och hoppas på att min bihåleinflammation ska utvecklas mer. 
 
Har inte lagt in bilder på datan så jag får vlä visa lite bilder från sommaren när jag har gjort d, blir ett bildlöst inlägg det här.. =)
Nu ska vi snart ut och handla lite apoteksvaror som vi ska ha med. 
 
Tjing så länge!!! =)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0