VM-semi

Jag har sett fram emot det i 4 år. VM. Började 12:e juni och jag har suttit bänkad framför nästan alla matcher, tror d e två matcher jag har missat eller nåt sånt. Nu är det snart slut, den 13:e juli spelas finalen. Men innan så spelas semi-finaler, just nu mellan Brasilien och Tyskland. Det står 5-0 till Tyskland. VM:s tråkigaste match nästan, mellan två av de största. Efter 29:e minuter stod d 0-5. Galet!
Lika bra att stänga av.
Godnatt!
 
Annars har vi idag varit ute på landet, så skönt att komma ut dit, ungarna kan bara springa hur mycket som helst och grejer, oj va jag längtar ännu mer till vårt hus nu. Bygg dig fort. Vi har ju köpt ny bil så nu ska vi nog även sälja vår älskade pärla till grannen på landet. usch va jag kommer sakna den. Men vi behövde verkligen en 7-sitsig och jag e nöjd med den vi köpte. En VW Sharan -11
 
Ni vakna Samuel. Får skriva mer en annan dag.
 
Tjing så länge!!! =)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0