Morgon

Redan klockan kvart i fem tyckte Samuel att d va dax att vakna, försökte ett halvhjärtat försök att få honom att somna om vid bröstet, men nä. Här sitter vi nu klockan halv sex, påklädda, tvättmaskin igång och hungrig. I alla fall jag, Samuel har fått frukost. Jag får gott vänta då jag gärna äter med resten av familjen. :)

Idag ska vi ut till landet, min oas verkligen. D e så lugnt där ute, och killarna kan busa bäst dom vill på stora tomten. Underbart!
Tycker d e lite tråkigt att d blivit så civiliserat de senaste åren, inte ens kiosken e samma sak längre... Men men, mysigt i alla fall!


GODMORGON säger Samuel!
Nu kör vi söndag.

Tjing så länge!! =)
Hanna Of Sweden
2014-05-30 @ 08:30:40
URL: http://hannaofsweden.se/

gullunge! ^^

tack för tipsen, kram kram!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0