Läkarbesök.

Det är faktiskt inte så ofta som mina barn är sjuka nuförtiden och jag tror mycket på d här med D-vitamin. I Sverige e d bara tillräckligt med D-vitamin typ två månader om året så varför skulle man inte behöva tillskott av det, både vuxna och barn? Jag har beställt aco's variant, som smakar jordgubb, från apotea där jag förövrigt köper de flesta av apoteksvarorna till familjen då dom e ofta ganska mycket billigare än att köpa på apotek (OBS ingen reklam utan bara erfarenhetsbaserat!). Det är verkligen ett tips.
 
Nåja, jag sa inte att mina barn inte blir sjuka utan att det inte är så ofta. I onsdags, när jag hämtade Matheo från dagis, så såg jag direkt att han inte mådde bra. Så fort han hoppade in i bilen så hängde han mest bara och när vi skulle gå ur så orkade han inte ens. När han sen la sig i soffan så tog jag en temp på honom som visade 39,5°c.
Hur kan dom ha missat det på dagis? Han va ju jätteblank om ögonen och som sagt hängde han bara. 
Nu har han även smittat Samuel, han har feber och hostar och snorar, och mig lite grann, men Samuel hostar jättemycket vilket resulterade i att det inte vart så mycket sömn i natt direkt... men men... livet med barn... 
 
Nu är vi snart på väg till läkaren med Matheo och ska ta lite prover och så. Förhoppningsvis så visar dom inte så mycket, men annars är det bara att rätta sig efter dom! 
 
Vill oxå säga att det går mycket bättre för Noel i skolan än vad vi först trodde med tanke på omständigheterna! =) Såå glad och nöjd! =) 
 
Ska visa bilder när jag hinner oxå på vårat fina hus... Nu börjar det bli lite ordning. Men jag måste ta bilder och då måste jag radera en hel del på telefonen först. Har tydligen inte så mycket minne på den. 
Barnens Alfons-spel tar upp mest... =P
 
Hörs senare eller så.. =) 
 
Tjing så länge!!! =) 
Anonym
2015-05-05 @ 10:33:24

krya på er! :*

Anonym
2015-05-05 @ 10:34:06

krya på er! /sharmaine :*




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0