Vardagen är tillbaka

Cibba har börjat jobba igen igår. Känns sådär tycker jag, galet härligt att ha honom hemma, har ju haft det i 4 månader. Ogillar dessutom hösten för då jobbar Cibba var tredje helg och jag varannan så då blir det att vi jobbar var sjätte tillsammans, men oxå var sjätte är ledig tillsammans, så vi får väl se det på det sättet.

Samuel har börjat dagis dessutom så idag när jag är ledig så är det jättetomt här hemma. Hade velat haft honom hemma idag men jag tror att det skulle skada hans rutininvänjning om jag skulle hålla honom hemma varje gång jag är ledig.
Det går bra för honom på dagis, han är lite ledsen vid lämning men det är ju "normalt" även om jag inte gillar det. Han kommer att få det bra där, det är ett superbra dagis. Sen har vi ju nästan halva av hans fp kvar så man får väl ta lite dagar med honom här och där när dagisinvänjningen är avklarat.
 
Matheo går det som vanligt jättebra för på dagis. Dom va jätteförvånade över att det gick så fort med honom, vilket jag inte var.. :P På en dag var han färdiginskolad och dom sa att det var som om han alltid gått där. :P
 
Noel har vi haft en hel del att göra med under de två första månaderna, men det är inget som är jobbigt eller nåt problem. Tvärtom, känns superbra med skola och allt för honom. Han har verkligen hamnat rätt, i en skola som verkligen håller det dom säger "varje barn ska lyckas utifrån deras egna förutsättningar". Han har en lärare som verkligen bryr sig om honom och alla elever och rektor som oxå ser alla på personnivå. Helt underbart. Vi har verkligen hamnat rätt här ute.
Älskade barn. Skulle ge allt för att ni ska ha det bra! =) 
 
Ska visa lite bilder från vår Kreta-resa som va för snart två månader (jag vet, borde gjort det tidigare) men det får bli i nästa inlägg för nu måste jag iväg och handla till maten ikväll. Vad det nu ska bli...

Tjing så länge!!! =)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0