Loppi Event Höststart

Ett tag sen jag skrev här.. jag har fokuserat på barn och make denna sommar eftersom Cibba varit ledig sen 4:e juni. Han börjar jobba den 1/10 igen. Kommer att komma ett inlägg på hur den här sommaren har sett ut för oss och Kreta-resan bl.a i nästa inlägg. 
 
Det här inlägget ska visa hur kul och trevligt Loppievent Höststart var som jag var på i söndags (30/8) =)
 
Loppieventet hölls i Eric Ericsson-hallen på Skeppsholmen och liksom förra gången jag var där på Loppievent så visade Stockholm upp sig från sin bästa sida. 
 
Mittenbilden tagen av Sandra Rogers Photography
 
Jag var så otroligt kissnödig så jag gick direkt upp, träffade Johanna, och smet före alla i kön (sorry!) och sprang efter den obligatoriska bilden in på toa. 
 
Sen vart det dags att sätta sig för allt spännande på scen. Snygga Lina Hedlund var återigen konfrencier. Hon fick igång publiken med lite discomoves. 
Sandra Rogers Photography
 
På scenen vart det väldigt mycket ny information som jag tyckte va mycket bra att få höra om. Bl.a från polarn o pyret, kids zoo (vitaminer för barn som är mycket enkla att få dom att ta, smakar som godis), Lloyds apotek och Tallink Silja
.
    
 
 
Det jag kunde känna va att det drog ut väldigt mycket på tiden på scenen, som gjorde att jag inte hann runt till alla utställare sen. Lite tråkigt eftersom jag hade velat gjort hudundersökningen hos Lloyds apotek t.ex. Men tydligen kan man göra den ändå på alla Lloyds apotek utom den i T-centralen. Kostnadsfritt. Så jag får väl gå in på nån av dom istället. 
 
Vi bjöds även på sallad från Panini, som tyvärr inte passade mig eller någon av dom jag pratade med där i smaken, vet inte riktigt vad det var som inte gick ner men inte var den så god som jag hoppades på då jag var superhungrig. Även en smoothie från Froosh fick man. Spenat/Kokosnöt. Den var däremot riktigt god, menet där kommer istället på att bananen som oxå var en ingridiens tog överhand, jag hade velat ha lite mer smak av det den faktiskt stod att det skulle smaka. Tur att smaken är som baken dock... ;)
 
Snygga Kristin Kaspersen va på plats oxå för att berätta och signera sin nya bok om glutenfri mat. GOOD FOOD heter den och verkar verkligen superbra. Jag köpte ett ex och fick den signerad och pratade lite med henne om allting runt det som händer i vår familj och vad maten kan göra med det. Fick superbra råd av henne. 
 
   
Sandra Rogers Photography
 
Boksignering
 
 
Fick även ett kort med henne
 
 
 
Förutom dessa så fanns det representanter från Panduro, Lipfish, PrettyPegs, itrim, m.fl.
  
 
 
När vi sen gick därifrån, efter två timmar som tyvärr va alldeles för lite tid som sagt, så fick vi som vanligt en välfylld goodiebag som va en del jättebra grejer i, men det jag faktiskt blev gladast för var den ryggsäck från Lipfish som man fick. På bilden syns en rosa som jag först fick, men jag bytte med Johanna så jag fick en röd med en supersöt apa på som kommer att passa Samuel perfekt. 
 
Tack så jättemycket Loppi för ett superevent trots att jag inte hann runt till alla... :) Jag hade ändå en jättetrevlig söndagsförmiddag med er. 
Hoppas jag får komma på nästa event oxå.
 
Tjing så länge!!! =) 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0