Morgon hos Johanssons/Löfving.. =)

hihi.... en smått kaosartad morgon me två ungar på 8 och 28 månader... men oj va ja myser! =)

I fredags kom ringarna... vi förlovade oss den 14/1, men utan ringar eftersom jag har ändrat lite storlekar efter graviditeterna så Cibba vågade inte chansa... men nu sitter dom på plats och bröllopet e i planeringsstadium nu istället! =)

Sitter me en kopp kaffe och surfar runt lite... kollade min facebook och oj... närmre 30 grattis till vår förlovning... heeelt sjukt att alla vill säga grattis till oss.. e ju "bara" en förlovning... hur kommer d då bli till bröllop?! =) Och min 30-årsdag som kommer om 1½ månad.. =P

Skulle iväg och träna egentligen men d blir nog inte så... huvudet vill inte vara me idag, måste försöka få nån ordning på det eftersom jag ska jobba sen... 16-22... alvedon, kaffe och en dusch så kanske ja kommer igång.. =)

Skriver mer när ja orkar.. ska mysa me sönerna och sen gå ut lite och leka... Matheo har precis blivit frisk från sin förkylning så nu e vi nog back-on-track, tills nästa gång... som säkerligen inte kommer att dröja lång tid.

Tjing så länge!!! =)
Nina
2011-02-09 @ 16:50:10
URL: http://deliciously.se/

dem två första namnen är våra favoriter tror ja.. å sen kommer N... det längre N :P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0